تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

پایان نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب یک بازیکن

سرمربی کروات سرخپوشان با به بن بست رسیدن مذاکرات این تیم با سینا مریدی، اکنون تنها به دنبال جذب یک مهاجم برای پایان نقل و انتقالات زمستانی تیمش است.
پایان نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب یک بازیکن
رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ به دنبال این خواهد بود تا با کمترین تغییرات تیمش را آماده ادامه فصل و تداوم موفقیت دو فصل اخیر کند. بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی که باعث شد سرخپوشان طی دو بازار اخیر نتوانند موفق به جذب بازیکنی شوند، اکنون در پایان این بازه، آن‌ها با بازیکنان مدنظر خود برای ادامه فصل به توافق دست یافتند. مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری و محمد نادری بزرگترین شکار زمستانی آن‌ها برای ادامه فصل بودند که در کنار مهدی شریفی و سعید کریمی به تقویت این تیم خواهند پرداخت.

طی روز‌های اخیر تلاش این تیم برای جذب سینا مریدی به شکست انجامید و باشگاه فولاد اعلام کرد رضایتنامه این بازیکن را که دو و نیم فصل از قراردادش با خوزستانی‌ها باقی مانده را صادر نخواهد کرد. مساله‌ای که با توجه به جایگاه این باشگاه و تلاش برای بازگشت به جمع بالانشین‌های جدول با حضور افشین قطبی روی نیمکت این تیم کاملا عادی و قابل پیش بینی به نظر می‌رسید.

با این حال سرخپوشان با جذب محمد نادری که قادر است در سه پست مدافع میانی، هافبک دفاعی و مدافع چپ برای این تیم به میدان برود، بخش عمده‌ای از مشکلات خود را در غیاب محمد انصاری و حسین ماهینی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیستند را برطرف کرده است.

عمده نیاز این تیم به جذب یک مهاجم است؛ علیرغم صحبت‌هایی که درباره حضور رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ به گوش می‌رسد، با درخواست مالی بالای گوچی و امیدواری طارمی برای ادامه حضور در فوتبال خارج از ایران، منتفی به نظر می‌رسد. با این حال مدیران پرسپولیس با صحبت‌هایی که با برانکو داشته‌اند به دنبال جذب یک مهاجم اروپایی خواهند بود. سرمربی کروات سرخپوشان که فردا به تهران بازخواهد گشت، با تکمیل لیست تیمش با جذب یک مهاجم دیگر نقل و انتقالات تیمش را به پایان خواهد رساند و اردوی تیمش برای آماده سازی در نیم فصل دوم را پیگیری می‌کند.

موضوع مهم دیگر البته بستگی به جدایی علیرضا بیرانوند خواهد داشت؛ دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بار دیگر در نقل و انتقالات با زمزمه جدایی از این تیم و حضور در فوتبال اروپا همراه شده است. با این حال جدایی این دروازه‌بان که توافق ۶۰۰ هزار دلاری در بند جداسازی‌اش گنجانده شده، می‌تواند آن‌ها را به بودجه مناسبی برای جذب بازیکن دیگری مواجه کند. طی روز‌های اخیر شایعات و گمانه زنی درباره این دروازه‌بان بار دیگر به فوتبال ترکیه و تیم ترابوزان مربوط بوده است. پرسپولیس هنوز به طور رسمی گزینه خود برای این پست را معرفی نکرده و در انتظار این است تا وضعیت بیرانوند مشخص شود.

در صورتی که بیرانوند به حضورش در این تیم ادامه دهد، آن‌ها پروسه نقل و انتقالاتی خود را با جذب یک مهاجم دیگر پایان خواهند داد. ماجرای گادوین منشا و جدایی او نیز بستگی به توافق این باشگاه با مهاجم مدنظر خواهد داشت و باید دید سرخپوشان به اهداف خود در بازار ژانویه دست خواهند یافت یا خیر.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان