تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

رضایی: القای این توهم که «ما بدون آمریکا نمی‌توانیم»، کمتر ازخیانت نیست

محسن رضایی به تازگی در اینستاگرام خود پستی درباره بازدید اخیرش از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه منتشر کرد.

رویداد۲۴ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اینستاگرامش پستی درباره بازدید از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه منتشر کرد. متن پست وی به این شرح است: امروز در جمع برادران پاسدارم در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی‌زمینی سپاه حاضر شدم و از نمایشگاه دستاوردهای پیشرفته آنان بازدید کردم.

گزارش های مسؤولان سازمان، شنیدنی و امیدبخش بود. چنین پیشرفت های ارزشمندی، یادآور تلاش ها و ابتکارات سردار شهید حسن طهرانی مقدم و همرزمان اوست که در نتیجه زحمات آنان، جمهوری اسلامی به کشوری موشکی تبدیل شد.

اگر الگوی حرکت به سوی خودکفایی در صنایع و تحقیقات نظامی به سایر بخش‌های اقتصاد راه پیدا می‌کرد، تولیدات ملی در خانه هر ایرانی و در بازارهای منطقه می‌درخشید.

مدیریت سنگین، دیوانسالاری ناکارآمد و انتظار سراب آلود از آن سوی مرزها، مانع ورود مردم به ویژه نیروهای جوان و جهادی، دانشگاهی و مستعد و استقرار الگوی انقلابی در چرخه اقتصاد شده است.
در جنگ اقتصادی ناجوانمردانه آمریکا، بلاتکلیفی تولید، تزریق ناامیدی و القای این توهم که «ما بدون آمریکا نمی‌توانیم»، کمتر ازخیانت نیست.

رضایی: القای این توهم که «ما بدون آمریکا نمی‌توانیم»، کمتر ازخیانت نیست

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان