تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
جلال میرزایی:

احمدی‌نژاد می‌خواهد روی موج نارضایتی مردم سوار شود/ درخواست تجمع دادن محلی از اعراب ندارد

نماینده مجلس در واکنش به درخواست رئیس دولت‌های نهم و دهم برای برگزاری تجمع گفت: برای یک عده فرق نمی‌کند به قدرت رسیدن از چه طریقی باشد می‌خواهند روی موج نارضایتی مردم سوار شوند.

رویداد۲۴ جلال میرزایی،‌ در خصوص درخواست تجمع از سوی محمود احمدی‌نژاد برای مخالفت با سیاست‌های دولت با توجه به اجازه قانون اساسی در این مورد گفت: قانونی اساسی به این صورتی که احمدی‌نژاد خواسته نیست، قانون اساسی بیان کرده است فعالیت احزاب، تشکل‌ها و انجمن‌ها در چارچوب قانون آزاد است و مورد حمایت قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای احمدی‌نژاد اگر حزب و تشکیلاتی داشته باشند و برای موضوع مشخص درخواست دهد و مسئولیت قانونی تجمع را برعهده داشته باشد می‌تواند اما این که بگوییم خود فرد می‌خواهد درخواست تجمع کند محلی از اعراب ندارد.

نماینده مردم ایلام در پاسخ به سوالی مبنی بر این که این رفتار احمدی‌نژاد در شرایط فعلی کشور بیانگر چه چیزی است، گفت: درحال حاضر نارضایتی در جامعه شکل گرفته است و خیلی‌ها می‌خواهند روی این موج سوار شوند و به دنبال راهی برای رسیدن به قدرت هستند.

وی خاطر‌نشان کرد: برای این عده هم فرق نمی‌کند که این به قدرت رسیدن از چه طریقی باشد، این افراد و جریانات متوجه بسیاری از مسائل نیستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معتقدم در شرایط فعلی باید هوشمندانه عمل شود و این رفتارها و اقداماتی که احمدی‌نژاد به دنبال آن است از کسی که رئیس جمهور یک کشور بوده بعید است.

این عضو فراکسیون امید در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در چهل سالگی انقلاب قرار داریم و بیش از گذشته عنوان می‌شود که باید بین مردم و مسئولان اتحاد و انسجام وجود داشته باشد احمدی‌نژاد با این نوع رفتارها چه چیزی را می‌خواهد ثابت کند، بیان کرد: این رفتارها چیز خاصی را ثابت نمی‌کند بلکه بیانگر تلاش برای رسیدن قدرت از هر طریق و ابزاری است. معتقدم این رفتارها یک رفتار قانومند و مسئولانه نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سالم زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
3
نماینده محترم آیا شما کسی یا حزبی را معرفی میکنی که برای روشنگری و تنویر افکار عمومی بخواهد با دعوت از مردم در مکانی با مجوز دستگاه های ذیصلاح اقدام قانونی کند؟ یا جنابعالی از جناح مخالفان احمدی نژاد و مردم طرفدار او هستی؟
اگر حزبی بداند مردم به او علاقه و اعتماد دارند درخواست مجوز می کند!
نظرات شما
پیشخوان