تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۷
مالک سرخ‌ها بیخیال لیگ هجدهم نمی‌شود؛

قوچان نژاد، بمب بعدی زنوزی برای تراکتور؟

مذاکره تراکتورسازی با رضا قوچان‌نژاد برای بار دیگر از سر گرفته شد.
قوچان نژاد، بمب بعدی زنوزی برای تراکتور؟
رویداد۲۴ باشگاه تراکتورسازی که روز گذشته سرمربی جدید خودش را هم معرفی کرد حالا با فراغ بال به ادامه اهداف نقل و انتقالاتی خودش مشغول می‌شود و جذب یک مهاجم در اولویت این باشگاه قرار دارد.

تراکتورسازان که اولویت خود را برای خط حمله روی بازگشت اروین گذاشته بودند حالا از حضور دوباره این بازیکن در تبریز نا امید شده و مذاکرات اولیه خود با چند گزینه را که پیش از این شروع کرده بودند از سر گرفته‌اند.

رضا قوچان نژاد یکی از نفراتی است که مد نظر تراکتورسازان بود، ولی در مقطعی این مذاکرات به بن‌بست خورده و پرونده آن موقتاً مختومه شد، ولی حالا ظاهراً دوباره از سر گرفته شده است.

پس از گذشت حدود یک ماه از مذاکرات اولیه هم تکلیف سرمربی جدید تراکتورسازان مشخص شده و هم این باشگاه در بازگرداندن اروین ناکام مانده است و به همین دلیل مجدداً مذاکره با قوچان نژاد را آغاز کرده است.

از طرفی مهاجم سابق تیم ملی که در مقطع قبلی پیشنهاد سنگینی به این باشگاه داده بود، با گذشت یک ماه و عدم توافق با تیم جدید به نظر می‌رسد حاضر باشد در شرایط مناسب‌تری به تبریز برود و دیگر خبری از مبالغ خارج از عرف نیست.

دغدغه دیگر قوچان‌نژاد هم سرمربی جدید تراکتورسازان بود و ظاهراً او تمایل چندانی به کار کردن زیر نظر تقوی نداشت ترجیحش بر کار کردن با یک مربی بزرگ باشد و حالا با آمدن لیکنز، انگیزه قوچان نژاد برای آمدن به تبریز بیشتر شده است.

در حال حاضر سرمربی ایتالیایی آپوئل به جدایی قوچان‌نژاد رضایت داده و به نوعی به دنبال قطع همکاری با این بازیکن است.

قوچان نژاد به همراه خانواده خود در حال حاضر در ترکیه است و گفته می‌شود قرار است در همین سفر مذاکراتی با زنوزی داشته باشد و در صورت توافق قراردادش امضا شود.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان