تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
پسر بولسونارو متهم شد؛

افشاگری درباره فساد علیه پسر رئیس‌جمهور

مقام‌های مالی برزیل از ده‌ها مورد انتقال پول طی یک ماه به ارزش بیش از ۲۶ هزار دلار به حساب متعلق به پسر رئیس‌جمهوری برزیل خبر دادند.
اتهام فساد علیه پسر یک رئیس‌جمهور
رویداد۲۴ براساس گزارش "نشنال ژورنال" که از برنامه‌های خبری مهم شبانگاهی برزیل است، شورای کنترل فعالیت‌های مالی این کشور متوجه ۴۸ مورد انتقال پول به حساب فلاویو بولسونارو، پسر رئیس‌جمهوری برزیل شده‌اند. پسر ژایر بولسونارو از قانونگذاران سابق ریو دو ژانیرو و یکی از سناتور‌های منتخب است.

براساس این گزارش، بسیاری از پرداخت‌ها از طریق دستگاه خودپرداز مجلس قانونگذاری ایالت ریو دو ژانیرو انجام شده است و شناسایی هویت پرداخت‌کننده ممکن نیست.

این افشاگری، یک شرمساری تازه برای ژایر بولسونارو، ناسیونالیست راست افراطی است که اول ژانویه با وعده مقابله با فساد مزمن و سیاست تحمل صفر مقابل فساد درون دولتش به عنوان رئیس‌جمهوری برزیل کارش را آغاز کرد. فلاویو بولسونارو در پرونده دیگری هم تحت پیگرد بود، اما وکلایش به استناد مصونیت قضایی جدیدش تحقیقات را متوقف کردند.

رسوایی مذکور ماه گذشته از طریق شناسایی انتقال ۳۰۵ هزار دلار در سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۱۷ فاش شد و برخی از پرداخت‌ها به حساب همسر رئیس‌جمهوری برزیل بوده است. این خانواده تمامی اتهامات را رد می‌کند. ژایر بولسونارو مدعی است که پرداخت‌ها برای همسرش بابت یک وام شخصی بوده است.
منبع: تابناک
برچسب ها: فساد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
3
بیست وشش هزار دلار که رقمی نیست مااینجا رقمهای میلیونی وحتی میلیاردی داریم!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
1
مرده شوی این تیتر تون روببرم....
نظرات شما
پیشخوان