تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور:

اساتید حق التدریسی دانشگاه قراردادی می‌شوند

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از قراردادی شدن اساتید حق التدریسی این دانشگاه خبر داد.
اساتید حق التدریسی دانشگاه قراردادی می‌شوند
رویداد۲۴ ابراهیم صالحی عمران در دهمین المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای کشور اظهار داشت: ما در دانشگاه فنی حرفه‌ای یک خانواده بزرگ هستیم که قطعا امید به آینده اساتید کمک شایانی به ارتقا سطح کیفی آموزش و پژوهش خواهد کرد و به زودی اساتید حق التدریسی قراردادی می‌شوند.

رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور با با اشاره به اینکه مرکز‌های رشد و نوآوری نقطه پیوند بین علم و عمل هستند گفت: هنگامی که پژوهش انجام و علم تولید شد، باید در این مرکز‌ها تولید و خدمات در نمونه‌های کوچکتر به صورت عملی انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: پژوهش در مرحله اول و مراکز رشد در مرحله دوم و واحد‌های صنعتی تولیدی در مرحله سوم به عنوان یک حلقه اتصال دانشگاه و صنعت هستند و رویکرد این دانشگاه نزدیک شدن به تجاری سازی است.

رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای با بیان اینکه مجوز راه اندازی ۳۱ مرکز رشد و نوآوری در نقاط مختلف کشور از هیات امنای دانشگاه گرفته شده است گفت: رایزنی با وزارت علوم و تحقیقات و فناوری برای راه اندازی ۱۰ مرکز به صورت آزمایشی صورت گرفت که در نهایت با ایجاد هفت مرکز موافقت شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس قرار شده تا مرکز‌های نوآوری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مرکز‌های آموزشی زیر مجموعه این دانشگاه در سراسر کشور راه‌اندازی شود.

صالحی عمران تاکید کرد: مرکز‌های نوآوری می‌توانند به فعالیت‌های مربوط به کسب و کار‌های نوپا و بسیاری از اقدام‌هایی که منجر به توسعه بهتر اشتغال با رویکرد مهارت محوری کمک کنند و دانشگاه فنی و حرفه‌ای رجزو بزرگترین مرکز‌های آموزشی کشور از لحاظ فزونی است.

وی مهمترین ثروت هر سازمانی را منابع انسانی آن دانست و تاکید کرد: برای پیشرفت هر دستگاه موفقیت انسان‌های سازمان تاثیر گذار است و این میسر نمی‌شود مگر با توجه انسان به همه ابعاد زندگی از جمله ورزش، در این راستا این رویداد فرحبخش و خوب را رقم زدیم تا آرامش روانی دلیلی برای ارتقا شغلی و کیفی شود.

احمد اشرفی گفت: ۳۱ تیم فوتسال، ۲۳ تیم والیبال، ۱۰۰ نفر ورزشکار در رشته تنیس در بخش آقایان، ۲۱ تیم و ۷۰ نفر ورزشکار در رشته تنیس از بخش بانوان در دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

اشرفی با بیان اینکه المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از سال ۸۱ در تبریز آغاز شد افزود: برگزاری این رویداد سبب همگرایی در بین کارمندان و استادان و تقویت روحیه تعاون و همکاری می‌شود.

دهمین دوره المپیاد ورزشی استادان و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور یک هزار و ۳۰۰ نفر ورزشکار از دوم تا هشتم بهمن ماه به میزبانی سالن ورزشی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان برگزار می‌شود.
منبع: برنا
نظرات شما
پیشخوان