تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
سردار نقدی:

مراقب نفوذی‌ها باشیم

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تهاجم فرهنگی غرب علیه ایران شکست خورده است و آنها برنامه‌های دیگری علیه انقلاب اسلامی و جوانان این کشور دارند.

مراقب نفوذی‌ها باشیم

رویداد۲۴ سردار محمدرضا نقدی عصر امروز چهارشنبه در مراسم رونمایی از تولیدات فرهنگی سپاه عاشورا در تبریز با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، ادامه داد: دشمن می خواهد مردم را از این نظام ناامید کند.
وی با تاکید بر اینکه در طول تاریخ هیچ یک از انقلاب‌ ها به نتیجه نرسیدند، ادامه داد: ولی جمهوری اسلامی با همه تحریم های ظالمانه دشمن با پایمردی آحاد مردم در وفاداری به نظام و تحمل سختی ها با اقتدار به پیش می رود.

نقدی با اشاره به اینکه رسیدن انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی از ۲۲ بهمن ۵۷ مهم تر است، افزود: امروز باید هوشیار باشیم، نفوذی ها که با دشمنان خارجی نظام هماهنگ شده اند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد مشکلات اساسی در معیشت مردم و ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم ایران با تمام تحریم هایی که تحمل می کنند مقاومت کرده اند، ادامه داد: مردم بزرگ ایران با وجودی که همه قدرت ‌ها علیه‌ این کشور جنگیدند، امروز به این شکوه و عظمت رسیده اند.
نقدی با بیان اینکه برخی از نفوذی‌ ها می ‌خواهند صف های طویل خرید گوشت در کشور به وجود بیاورند، افزود: آنها تلاش می کنند در زندگی مردم مشکل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه باید مراقب نفوذی‌ها باشیم ادامه داد: کشور در زمان حاضر با دو مشکل نفوذی‌ ها و عملیات روانی دشمن مواجه است. عملیات رسانه ‌ای دشمن در داخل را سناریویی پیچیده است که تلاش دارند القا کنند فساد در جمهوری اسلامی همه ‌جا را فرا گرفته است.

نظرات شما
پیشخوان