تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
در حاشیه رقابت‌های جام تختی؛

مربی تیم ملی کشتی فرنگی: سطح جام تختی بالا بود

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: با توجه به این که تیم‌های خارجی خوبی در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در اندیمشک حضور پیدا کردند، سطح مسابقات بالا بود.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی: سطح جام تختی بالا بود
رویداد۲۴ ایرج اسفندیاری‌فرد در حاشیه رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی اظهار کرد: جام تختی در سال‌هایی که برگزار می‌شود به نوعی یکی از مراحل انتخابی تیم ملی بوده و حضور کشتی‌گیران خوب خارجی سطح مسابقات را افزایش داده است. در روز نخست کشتی‌گیران ایران و هم‌چنین نمایندگان کشور‌های خارجی، مبارزه‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

اسفندیاری‌فرد ادامه داد: برنامه کادر فنی انتخاب مدعیان با برگزاری مسابقات انتخابی و تلاش آن‌ها در اردو‌های تمرینی است، ضمن آن که نتایج حضور نمایندگان کشورمان در تورنمنت‌های بین‌المللی که در سطح جهان برگزار می‌شود، برای حضور در تیم ملی تاثیرگذار است.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: اندیمشک یکی از قطب‌های کشتی فرنگی کشور است و متاسفانه با این جمعیت زیادی که الان پشت در ایستادند، سالن ورزشی شهید سروندی به هیچ عنوان پاسخگوی خیل عظیم مشتاقان نیست و امیدوارم که مسوولان حمایت کنند تا سالن بزرگ‌تری برای این شهر بسازند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان