تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷

با شفر حرف زدند تا حرف نزند!

در روز پایانی اردوی تیم استقلال در ترکیه اتفاقی رخ داد که به نظر می‌رسید قرار است خیلی اتفاقات جدید در تیم رخ بدهد.

با شفر حرف زدند تا حرف نزند!

رویداد۲۴ روزی که تیم در حال سوار شدن به هواپیما بود تا از استانبول به تهران برگردد وینفرد شفر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش که هنوز هم در صفحه‌اش موجود است اعلام کرد فردای همان روز یعنی سه‌شنبه گذشته در گفت‌وگویی که انجام می‌دهد درباره همه مسائل تیمش با هواداران استقلال صحبت خواهد کرد.

با توجه به اتفاقات رخ داده در اردوی ترکیه و تغییر محل برپایی اردو از قطر به ترکیه و همچنین عدم یارگیری و البته مذاکره با بازیکن گینه‌ای - پرتغالی به نظر می‌رسید قرار است روز سه‌شنبه هفته پیش مصاحبه‌ای آتشین از سوی شفر انجام شود.

حرف‌هایی که شفر در روز‌های قبل از آن باز هم در صفحه شخصی‌اش بیان می‌کرد به خودی خود نشان می‌داد از وضعیت اردویی تیم در ترکیه چندان رضایت ندارد و البته به هواداران هم می‌گفت دوست دارد به خیلی از سؤالات در همان فضا پاسخ بدهد تا ذهنیت غلط یا سؤالات موجود بی‌جواب نمانند.

او همان‌جا اعلام کرده بود برنامه این نبوده که اردوی تیم در ترکیه باشد ولی...! با این وجود جلسه‌ای که روز سه‌شنبه هفته گذشته در باشگاه استقلال و دفتر فتحی برگزار شد حکایت از خیلی چیز‌ها داشت. پس از آن و در حالی که رسانه‌ها منتظر محل برپایی نشست خبری شفر بودند، اعضای تیم به دور از چشم همه رسانه‌ها به نیاوران و سالنی که باشگاه برای برگزاری نشست مشترک تدارک دیده بود رفتند و ضمن دریافت چک، دست از برنامه‌هایی که برای شروع دور جدید تمرینات داشتند، برداشتند.

روز بعد از آن (چهارشنبه) هم خبری از حرف‌های شفر نشد و پنج‌شنبه و جمعه هم همین وضعیت ادامه داشت و احتمالاً باید قید حرف‌های آتشین شفر را زد.

در روز‌های اخیر شنیده شد بازیکنان استقلال نباید بدون هماهنگی باشگاه حرف بزنند و شاید به شفرهم توصیه شده از این به بعد برای پست گذاشتن در صفحه‌اش یا حرف زدن باید با باشگاه هماهنگ کند. شاید این اتفاق و بدقولی در قبال هواداران استقلال برای اولین بار در مدت زمان حضور شفر در تهران و این تیم باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان