تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

آمادگی تهاجمی ایران در برابر تهدیدات دشمن

دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: از این به بعد اگر دشمن برای ما مزاحمت‌هایی ایجاد کند، راهبرد تهاجم را نیز بررسی خواهیم کرد.

آمادگی تهاجمی ایران در برابر تهدیدات دشمن

رویداد۲۴ سردار سرلشکر پاسدار 'سید یحیی صفوی' اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران از مولفه های ارزشمندی همچون جغرافیا و نفوذ در منطقه برخوردار است.

دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: باید مولفه های قدرت ملی کشور از جمله رهبری های ولی فقیه، جمعیت، ظرفیت نخبگان و قوانین را برای دفاع همه جانبه از کشور و ملت عزیز در مقابل تهدیدات به کار می گیربم.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه دشمنان ما تهدیدات ترکیبی را در پیش گرفته اند، گفت: اگر بخواهیم مثالی از تهدید ترکیبی بزنیم، همین اتفاقی که در ونزوئلا رخ داده است، نمونه ای از تهدید ترکیبی محسوب می شود.

وی توضیح داد: دشمنان فرا منطقه ای مجموعه ای از عملیات رسانه، ایجاد گروه های مخرب در شبکه های مجازی، جنگ سایبری، ارسال گروه های تروریستی و تحریم های اقتصادی همچون تحریم بانک ها و فروش نفت را علیه ما راه اندازی کرده اند.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه جنگ های ترکیبی تهدیدی جدی محسوب می‌شوند، گفت: ما به دنبال معماری دفاعی امنیتی نظام اسلامی هستیم و در این راستا نخستین همایش ملی دفاع امنیتی را برگزار کرده‌ایم.

فرمانده کل پیشین سپاه پاسداران افزود: باید به شکلی برنامه ریزی کنیم تا برای حفظ بقای ملی و آرمان های انقلاب، تامین رفاه و آسایش ملت در مسائل اقتصادی، حفظ استقلال و پیشرفت آینده ملت و کشور یک معماری همه جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در معماری دفاعی در نیروهای مسلح گفت: در بحث معماری امنیتی نیروهای مسلح با هدف دسترسی به یک قدرت دفاعی و تهاجمی فعالیت می‌کنیم.

نظرات شما
پیشخوان