تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

سردار اسعد به خانه بازگشت (تصویر)

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از مرمت و نصب مجدد تندیس سردار اسعد بختیاری در موزه مشروطیت استان خبر داد.
رویداد24- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از مرمت و نصب مجدد تندیس سردار اسعد بختیاری در موزه مشروطیت استان خبر داد.

بهمن عسگری سوادجانی اظهار کرد: پس از انجام عملیات تعمیر، مرمت و بازسازی تندیس سردار اسعد بختیاری، این تندیس ساعت 8 صبح امروز در محل موزه مشروطیت استان چهارمحال و بختیاری نصب شد.

وی افزود: اگرچه برخی افراد خودسر و قانون‌شکن با حمله به این مجسمه موجب ایجاد آسیب‌هایی در این مجسمه شده بود، اما خوشبختانه این مجسمه طی 24 ساعت مرمت و مجددا نصب شد.

روز شنبه 25 اردیبهشت‌ماه دو نفر با هویت معلوم وارد قلعه سردار اسعد بختیاری شدند و مجسمه این سردار را تخریب کردند.

قلعه سردار اسعد بختیاری به عنوان موزه مشروطیت نامگذاری شده است و مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان را دارد و قرار بود در هفته میراث فرهنگی افتتاح شود.

سردار اسعد به خانه بازگشت
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
جهانگیر زمانی جونقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
همه چیز به جای خود بازگشت اما انتشار اشعار وپیامهایی زشت از طریق کامنت تلگرام و واتساپ و .........از طرف تعدادی به ظاهر بختیاری برعلیه مردم سلحشور و غیرتمند وشریف جونقان نشان داد که هنوز بعضی ها خام و کوته فکرن. عین همون دو نفر تخریبگر. شرم اور بود کارهر دوشان. انها دونفر نادان و اینها تعدادی بسیار نادان که هر دو طرف ابروی ایران وایرانی و بخیاری و انسانیت را بردند آنه دو باتیشه شان و این مزخرف نویسان با پیامهایشان آن هم از راه دور..... متاسفم برای همه نادانان و متعصبان خشک مغز افراطی. ...دو نفر نادان کجا و جونقان و مردمش کجا؟؟؟؟ تعدادی نادان تلگرامی مجاری کجا و ایل جلیل بختیاری کجا؟؟؟
متاسفم برای ادیبان کوته فکر به ظاهر بختیاری. واقعا امتحان خود را پس دادند.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
کاملا قبول دارم. واقعا مردم جونقان مردمانی بزرگوار ودلاور ودر منطقه بخیاری مشهور به عزت و سلحشوری اند وکسانی که مطالب توهین امیز بر عیه مردم جونقان و نه آن دو نفر نادان متعصب نوشتند نشان دادند که از تربیت و شرف بویی نبرده اند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان