تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

۱۸ استان درگیر سیل، برف و کولاک

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در ۱۸ استان کشور، گفت: بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند.
۱۸ استان درگیر سیل، برف و کولاک
رویداد۲۴ مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع سیل، آب‌گرفتگی، برف و کولاک در کشور اظهار داشت: ۱۸ استان هرمزگان، مازندران، گیلان، گلستان، کرمانشاه، کردستان، قزوین، فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، زنجان، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، تهران، اصفهان، اردبیل و آذربایجان شرقی در سه روز گذشته درگیر این حادثه شده‌اند.

وی با اشاره به امدادرسانی بیش از ۵۷۰۰ نفر در ۹۵ شهر، روستا و منطقه عشایرنشین، گفت: ۵۹۱ حادثه‌دیده در این مدت اسکان اضطراری یافته و ۱۵ نفر مصدوم و یک نفر جان خود را به دلیل گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب از دست داد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۴۳۲ خودرو گرفتار در برف و ۸ خودرو گرفتار در مسیر سیلاب رهاسازی شده و ۳۰ واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

سلیمی با بیان اینکه تعداد زیادی چادر، پتو، موکت، نایلون و بسته‌های غذایی میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است خاطرنشان کرد: امدادرسانی در خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران و هرمزگان همچنان ادامه دارد.
منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان