تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

وحید هاشمیان: استقلال خوزستان ربطی به استقلال تهران ندارد

وحید هاشمیان گفت: استقلال خوزستان که قهرمان شده، ربطی به استقلال تهران ندارد.
 رویداد۲۴ - وحید هاشمیان گفت: استقلال خوزستان که قهرمان شده، ربطی به استقلال تهران ندارد، فقط نام استقلال را روی آن گذاشته اند.

پیشکسوت باشگاه پاس تهران در خصوص سقوط پاس همدان به لیگ دسته دوم گفت: من در مورد این مسئله نمی‌توانم صحبت کنم چرا که عضو تیم پاس همدان نبودم! من برای مردم همدان احترام خاصی قائلم اما معتقدم که هر شهری باید با توانایی‌های خودش تیم‌داری کند. متأسفانه مسئولان ورزشی آن زمان تیم پرامکانات و ریشه‌داری مثل پاس تهران را از بین بردند و آن را منحل کردند. هر چند که در همدان تیمی با نام پاس آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: الان همین استقلال خوزستان که قهرمان شده ارتباطی با استقلال ندارد بلکه فقط نام استقلال را روی آن گذاشتند و نمی‌توان گفت که این استقلال خوزستان ارتباطی با استقلال تهران دارد. پاس هم همینطور بود. اسم پاس تهران را بر روی پاس همدان گذاشتند تا اعتراض‌ها کم شود وگرنه هیچ ارتباطی میان پاس همدان و پاس تهران نیست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: پاس تهران به لیگ دسته دوم سقوط نکرده بلکه این پاس همدان است که سقوط کرده و باید بگویم که ۶-۵ سال پیش پاس تهران را منحل کردند.

هاشمیان تصریح کرد: الان از شما رسانه‌ها هم تعجب می‌کنم که چرا بعد از این ۶ سال تازه یادتان افتاده که برای پاس عزاداری کنید! آقایان می‌خواستند نام تیم همدان را الوند همدان بگذارند اما چون اعتراض‌هایی وجود داشت نام پاس را روی آن گذاشتند وگرنه الان شاید تیم‌های دیگری هم با نام پاس در نقاط مختلف ایران حضور داشته باشند که آن‌ها هم هیچ ربطی به پاس تهران ندارند.

وی در خصوص اینکه آیا پیشکسوتان باشگاه پاس تهران قصد ندارند برای زنده کردن این باشگاه قدیمی و ریشه دار اقدامی کنند، گفت: مگر پیشکسوتان پاس چقدر درآمد داشته‌اند که بخواهند هزینه میلیاردی برای این باشگاه انجام دهند. پاس باشگاهی بود که وجود داشت اما آقایان آن را منحل کردند و این خنده‌دار است که کسی یا گروهی بخواهند دوباره آن را زنده کنند. مثل این است که شما یک ساختمان داشته باشید و آن را خراب کنید و بعد دوباره بخواهید آن را دوباره از نو بسازید. این کار خنده‌دار است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
بابا تو ديگه چی میگی آقای هاشميان استقلال استقلاله میفهمی چه تهران چه خوزستان افتاد
نظرات شما
پیشخوان