تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

تصادف مرگبار پراید با تریلر در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادفی مرگبار در بزرگراه آزادگان تهران خبر داد.

 رویداد۲۴  سید جلال ملکی در گفت و گویی درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت ١٨: ٢٠ دقیقه امشب حادثه تصادف در بزرگراه آزادگان بعد از پل شهید صنیع خانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن دو ایستگاه با امکانات کامل محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک نفر سرنشین مرد که راننده خودرو بوده، هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با قسمت عقب یک تریلر حمل آهن برخورد کرده است. شدت حادثه به حدی بود که تقریباً نیمی از خودرو پراید زیر خودرو تریلر قرار گرفته و بخش زیادی از این خودرو متلاشی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه راننده در وضعیت بسیار خطرناک و ناایمنی در این خودرو محبوس شده بود افزود: آتش نشانان بلافاصله قطعات خودرو را برش داده و راننده را از داخل خودرو خارج کردند.

در ادامه با حضور عوامل اورژانس و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که این فرد در لحظات اولیه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: در ادامه خودرو‌ها به محل امنی منتقل شدند و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس تحویل داده شد و ساعت ۱۹ و ۱۲ دقیقه عملیات به پایان رسید.

وی در پایان تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنم هنگام رانندگی فاصله طولی خود را با ماشین جلویی و فاصله جانبی خود را با خودرو‌های کناری حفظ کنند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.


منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصادف
نظرات شما
پیشخوان