تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
فوتبال در سوگ ستاره جوان آرژانتینی؛

مرگ امیلیانو سالا با پیدا شدن جسدش تأیید شد

پلیس بریتانیا در آخرین ساعات شامگاه پنج‌شنبه تایید کرد که جسد پیدا شده در لاشه هواپیمای کشف شده در بستر کانال مانش، متعلق به امیلیانو سالا، فوتبالیست آرژانتینی است.
مرگ امیلیانو سالا با پیدا شدن جسدش تأیید شد
رویداد۲۴ پلیس بریتانیا دیشب در آخرین ساعات شامگاه پنج‌شنبه تایید کرد که جسدی که چندی پیش در لاشه هواپیمای کشف شده در بستر کانال مانش پیدا شده، در واقع متعلق به امیلیانو سالا، فوتبالیست آرژانتینی باشگاه کاردیف است که برای پیوستن به این باشگاه در حال سفر به انگلیس بود، ولی ناگهان در هوا گم شد و بعدا مشخص شد در یک سانحه هوایی گرفتار شده است.

پلیس بریتانیا با صدور یک اطلاعیه کتبی اعلام کرد:" جسدی که امروز توسط پلیس پورتلند پورت و پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت متعلق به یک فوتبالیست حرفه‌ای به نام امیلیانو سالا است".

در اطلاعیه پلیس به این اشاره شده که این خبر به خانواده سالا و همینطور خانواده خلبان هواپیمای سقوط کرده اطلاع داده شده است. همچنین گفته شده که پزشکی قانونی به بررسی بیشتر شرایط مرگ سالا ادامه خواهد داد.
مرگ امیلیانو سالا با پیدا شدن جسدش تأیید شد
هواپیمای مورد اشاره، با دو سرنشین، شامل خلبان و امیلیانو سالا از شهر نانت فرانسه، مقر باشگاه سابق این فوتبالیست آرژانتینی به طرف شهر کاردیف در انگلیس، مقر باشگاهی که با آن قرارداد امضا کرده بود در پرواز بود که دچار سانحه شد و در کانال مانش سقوط کرد.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سقوط هواپیما
نظرات شما
پیشخوان