تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

امکان ثبت نام آنلاین سفر‌های نوروزی برای بازنشستگان فراهم شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از این پس بازنشستگان می‌توانند نام نویسی برای استفاده از برنامه‌های سفر‌های نوروزی را از طریق این سامانه به صورت غیرحضوری انجام دهند.
امکان ثبت نام آنلاین سفر‌های نوروزی برای بازنشستگان فراهم شد
رویداد۲۴ جمشید تقی زاده روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام سفر‌های نوروزی بازنشستگان از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و بازنشستگان می‌توانند در تور‌های سیاحتی و زیارتی به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: راه اندازی سامانه تور‌های آنلاین سفر برای بازنشستگان به منظور محقق شدن شعار 'در خانه نمانیم' برای بازنشستگان طراحی شده است و امیدواریم بازنشستگان به همراه خانواده‌های خود از مزایای سفر‌های سیاحتی و زیارتی استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در مراکز اقامتی و گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان در سفر‌های خود از ۲۰ درصد تخفیف برای صرف غذا و همچنین ۵۰ درصد برای اقامت برخوردار خواهند شد.

تقی زاده خاطر نشان کرد: سعی شده است در ثبت نام آنلاین سفر‌های نوروزی ۵۰ هزار نفر از امکانات ثبت‌نامی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه هزینه سفر برای یک نفر بازنشسته به همراه یک نفر شامل ۷۴۰ هزار تومان است، افزود: صندوق بازنشستگی سعی دارد امور رفاهی و معیشتی و همچنین مباحث مربوط به رفاه و گردشگری و سفر‌های بازنشستگان را در اولویت کار‌های خود قرار دهد.

تقی زاده ادامه داد: به این منظور خدمات ویژه‌ای شامل بیمه تکمیلی سفر‌های گردشگری، سیاحتی و زیارتی و همچنین تاسیس دهکده‌های سلامت به منظور رفاه بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها درنظرگرفته شده است.
صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و ۴۲۱ هزار نفر را تحت پوشش دارد و به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان