تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

واکنش هاشمی به سخنان قالیباف/ او باید سخنانش را اصلاح کند و صداو سیما فرصت پاسخگویی به ما بدهد

رئیس شورای شهر تهران در صحن علنی امروز نسبت به سخنان کذب قالیباف و جزئیات دادگاه دو تن از اعضای شورای شهر واکنش نشان داد.

رویداد۲۴ محسن هاشمی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران گفت: قالیباف شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی با تکذیب بدهی شهرداری تهران عنوان کرده بود که این که میگویند شهرداری ۵۴ هزار میلیارد بدهی دارد یک دروغ بزرگ است.

وی ادامه داد: بخشی از سخنان قالیباف در صدا و سیما غیرمنصفانه و ظلم به شهرداری و شورا بوده و می‌بایست صدا و سیما فرصت پاسخگویی به شورا و شهرداری بدهد و قالیباف نیز اظهارات خود را اصلاح کند.

هاشمی در ادامه با اشاره به دادگاه دوعضو شورا، گفت: متأسفانه در روز‌های اخیر برای شورا اتفاقات غیر منصفانه‌ای رخ داد. دو عضو شورا یعنی میرلوحی و خدا کرمی به دادگاه احضار شدند و نتوانستند از خود دفاع کنند و اشد مجازات برای میر لوحی صادر شد که امیدواریم در واخواهی و تجدید نظر این مشکل حل شود.

وی با بیان اینکه پرهیز از هزینه‌های غیرضرور و تشریفاتی، افزایش بهره وری، توسعه حمل و نقل عمومی، ترمیم آسیب‌های اجتماعی، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و نوسازی بافت فرسوده از جمله اولویت‌های بودجه ۹۸ است، گفت: در شرایط انقباضی مالی تنها راهکار جلوگیری از روزمرگی و رکود در توسعه شهر است و باید کاری بکنیم با حذف رانت‌ها و موازی کاری‌ها و سوءمدیریت‌ها به مطالبات مردم پاسخ درستی دهیم.

 

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان