تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
برانکو ایوانکوویچ:

خوشحالم که همه عادت کرده‌اند ما تمام بازی‌ها را راحت ببریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و برد مقابل پدیده حق تیمش بوده است، به انتقادها از عملکرد «ماریو بودیمیر» مهاجم کروات پرسپولیس واکنش نشان داد.

قلبمان در این هوای سرد گرم شد/ استقلال هم گزینه قهرمانی است

رویداد۲۴ برانکو ایوانکویچ بعد از پیروزی پرسپولیس برابر پدیده در جام حذفی و صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: هوا بسیار سرد بود ولی قلبمان بعد از برد گرم شد. به بازیکنانم تبریک می گویم. از هواداران هم تشکر می کنم که در شرایط سخت به ما اعتماد کردند و هوای تیم را داشتند. امروز تیم بهتر بازی بودیم و صعود حقمان بود. به بازیکنانم بابت راهیابی به نیمه نهایی تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش مثل همیشه سرحال و با انگیزه نیست، تصریح کرد: همیشه می توانیم بحث کنیم که تیم می تواند بهتر باشد یا نباشد. متاسفم که شما تیم پدیده را دست کم گرفتید. در جلسه قبل از بازی به بازیکنان گفتم تجربه بازی های بزرگی را دارم و این یک بازی بزرگ بود. شاید پدیده اسم شاخصی نداشته باشد اما واقعا تیم بسیار سازماندهی شده است و خوب بازی می کند. بازی مقابل آنها بسیار بسیار سخت است. جایگاه سوم آنها در جدول کیفیتشان را نشان می دهد. در کنار تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و سپاهان، پدیده کاندیدای قهرمانی است.

وی گفت: البته ما هم باید کارمان را بهبود ببخشیم. در تمام بازی هایی که داشتیم، بهتر از حریفانمان بوده ایم. سخت است هر دفعه مقابل این تیم بازی کنیم آنهم بعد از ۱۲ روز. مطمئنیم آنها برای جام حذفی خیلی برنامه داشتند چون اگر ما را می بردند سپاهان برای بازی به مشهد می رفت. با حساب اینکه اگر فینالیست می شدند، جام دستشان بود. به خاطر همین خیلی خوشحالم.

برانکو در پاسخ به این سئوال که از نگاه یک هوادار آیا از عملکرد بودیمیر راضی است؟ تاکید کرد: روی اسم بازیکن صحبت نمی کنم. اصلا اسمی نمی آورم چه بازیکنانم خوب باشند چه نباشند. بلکه در صدر کار و برنامه ام تیم را می گذارم. تیم از همه مهمتر است. روز گذشته هم گفتم چند بازیکن جدید داریم. آنها باید خودشان را با سبک بازی و فضای موجود و تمام مسائل تطبیق بدهند. برای این کار زمان می خواهیم. همه می خواهیم مطابقت این بازیکنان سریعتر رخ بدهد اما در فوتبال و ورزش هیچ چیز یک شبه انجام نمی شود. آنچه مهم است این است که ما به عنوان یک تیم از تمام رقیبان برتر بودیم. تیم نوسان خواهد داشت. خوشحالم که همه عادت کرده اند راحت باید تمام بازی ها را ببریم.

سرمربی پرسپولیس درباره فشرده شدن برنامه های این تیم از این جای لیگ به بعد، گفت: بابت بازیکنانی که دارم خوشحالم. امیدوارم برنامه فشرده را به بهترین نحو مدیریت کنیم. آقای نادری امروز به جای کاپیتان به زمین آمد و بلافاصله خودش را هماهنگ کرد. این را بدانید ملی پوشان ما یک ماه در جام ملت ها بودند. ترابی، نوراللهی، بیرانوند و همچنین بشار رسن. برنامه کاری آنها در تیم ملی متفاوت از برنامه ما در باشگاه بود. درگیری فیزیکی و روحی و روانی هم متفاوت بود. آنها زمان کمی داشتند با تمرین خودشان را به شرایط جدید برسانند. باید ترکیبی را انتخاب کنیم که هم بازیکنان را آماده کنیم، هم استراحت کنند و هم بازی کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان