تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
اردوگاه مصدومان سرخ تکمیل می‌شود

شوک به پرسپولیس؛ علیرضا بیرانوند تحت عمل جراحی

در شرایطی که هفت بازیکن پرسپولیس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیستند، شوک بزرگ را بیرانوند وارد کرد و به زودی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
شوک به پرسپولیس؛ علیرضا بیرانوند تحت عمل جراحی
رویداد۲۴ این خبری است که گل منتشر کرده و هواداران پرسپولیس با شوک مواجه شده‌اند؛ خصوصا اینکه اکنون آن‌ها هفت بازیکن تیم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و نیم فصل دوم را با شوک بزرگی آغاز کرده‌اند.

پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس باز شد، اما حالا برانکو و پرسپولیس با بحران مصدومیت مواجه شده‌اند. بحرانی که بیشتر از بسته بودن پنجره نقل و انتقالات به آن‌ها ضربه می‌زند.

همسترینگ سیدجلال دچار کشیدگی شده و طبق گفته پزشکان به احتمال زیاد دیدار با پاختاکور را هم به عنوان اولین بازی آسیایی پرسپولیس از دست خواهد داد. جدا از سیدجلال، کمال کامیابی‌نیا هم از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت است و به احتمال زیاد یک یا دو بازی را از دست خواهد داد. این دو مصدومیت در کنار دور بودن ربیع‌خواه پس از اردوی قطر هم به بقیه مصدومان پرسپولیس اضافه کنید تا معلوم شود اوضاع در پرسپولیس اصلا مساعد نیست.

جدا از این مساله خیلی‌ها از پزشک پرسپولیس این انتقاد را دارند که او به خوبی نمی‌تواند در تشخیص مصدومیت‌ها و درمان آنها، کمک حال تیمی باشد که در آسیا و لیگ و حذفی بازی‌های فشرده‌ای دارد.

روز گذشته در تمرین ریکاوری پرسپولیسی‌ها غیبت یک بازیکن به چشم می‌خورد و آن، علیرضا بیرانوند بود. ملی‌پوش پرسپولیس که یکی از ستون‌های این تیم به حساب می‌آید با یک مصدومیت غیرفوتبالی مواجه شده و باید هرچه سریع‌تر عمل کند. فیستول نام رایج این بیماری است که بیرانوند به آن دچار شده و باید هرچه سریع‌تر از ناحیه انتهای ستون فقرات عمل جراحی کند.

بیرانوند آن‌طوری که ما از پرسپولیسی‌ها شنیدیم در همین چند بازی هم به زور آمپول و مسکن برای پرسپولیس بازی کرده است تا برانکو بیشتر از این از نبود بازیکنانش تحت فشار قرار نگیرد. حتی یکی از بازیکنان پرسپولیس در این‌باره می‌گوید که بیرانوند قبل از بازی با مسجدسلیمان، از همان ناحیه ستون فقرات از بدنش چرک استخراج کردند و به زور آمپول به میدان رفته است.

به نظر می‌رسد پس از بازگشت سیدجلال و دیگر مصدومان پرسپولیس، بیرانوند کمرش را به تیغ جراحی بسپارد. با این حساب بحران مصدومیت بیشتر از همیشه و حتی بیشتر از بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، پرسپولیس را این روز‌ها عذاب می‌دهد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان