تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

در جریان مکاتبات با سازمان لیگ نیستم/ کار خودمان را انجام می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه در جریان مکاتبات باشگاه با سازمان لیگ برای تغییر برنامه مسابقات این تیم نیست، گفت: خودمان را برای سخت‌ترین شرایط آماده کرده‌ایم.

در جریان مکاتبات با سازمان لیگ نیستم/ کار خودمان را انجام می‌دهیم

رویداد۲۴ ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته به سازمان لیگ رفت و در دیدار با مسئولان این سازمان، درخواست پرسپولیس را برای تغییر تاریخ بعضی از مسابقاتش ارائه داد.

عرب در مصاحبه امروز خود درباره درخواست پرسپولیس گفته بود: «فاصله بازی های ما کم است که می تواند مشکلاتی را برای ریکاوری و مصدومیت بازیکنان در پی داشته باشد. سازمان لیگ هم دلایل خودش را برای این برنامه ریزی داشت. از آنها خواستیم تجدیدنظر کنند و تا جایی که امکان دارد فاصله بازی ها را بیشتر کنند. پیشنهاداتی هم دادیم بخصوص برای بازی حذفی با سپاهان که حتما جابجا شود و عقبتر برود یعنی سمت نهم یا دهم خردادماه. برای بازی نساجی و سپیدرود هم پیشنهاداتی دادیم که قرار شد بررسی کنند و جواب بدهند.»

برانکو ایوانکوویچ درباره درخواست باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ و اینکه در صورت تغییر برنامه مسابقات، شرایط به نفع پرسپولیس خواهد شد، گفت: من در جریان مکاتبات باشگاه درباره این موضوع نیستم.

وی تاکید کرد: پیش از این حرفم را در این خصوص زده‌ام. پرسپولیس خودش را برای سخت ترین شرایط آماده کرده است و بازی های مهمی که داریم را برگزار می کنیم. طبق برنامه کارهایمان را پیش می بریم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: درباره برنامه ریزی لیگ هم گفته ام که چه اتفاقاتی افتاد. ما کار خودمان را دنبال می کنیم. حالا اینکه چه اتفاقی در این باره بیافتد را در جریان نیستم.

برانکو در پایان گفت: ذهن خودمان را همیشه برای بازی پیش رو آماده می کنیم. مهمترین بازی همان دیداری است که باید انجام دهیم. الان هم به بازی با نفت آبادان فکر می کنیم نه موضوع دیگری.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان