تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

روحانی ارتباط استعفای ظریف و سفر بشار اسد به تهران را تایید کرد

روحانی در سخنرانی امروز خود بدون اشاره به ماجرای استعفای ظریف، درباره سفر بشار اسد به تهران صحبت کرد و گفت بشار اسد در این سفر از وزارت خارجه تشکر کرده است.
روحانی ارتباط استعفای ظریف و سفر بشار اسد به تهران را تایید کرد
رویداد۲۴ حسن روحانی رییس جمهور کشور در نشست مجمع عمومی بانک مرکزی به ارتباط استعفای وزیر خارجه با سفر بشار اسد به تهران اشاره کرد. این نخستین اظهار نظر روحانی پس از استعفای ظریف بود.
 
روحانی در این نشست اشاره‌های کوتاهی به وزیر خارجه داشت و ابتدا گفت: خط مقدم ما در مقابل امریکا، وزارت خارجه، بانک مرکزی و وزارت نفت است. رئیس جمهور همچنین از ظریف، همتی و زنگنه بابت ایستادگی‌شان تشکر کرد و گفت: اگر وزارت خارجه، کاری می‌کند، نماینده مردم است.
 
روحانی در ادامه به سفر بشار اسد به تهران اشاره کرد و گفت: اسد دیروز به تهران آمد و خدمت رهبری رسید و ما ملاقات داشتیم؛ بشار اسد گفت سفر من برای تشکر از ملت ایران و دولت ایران و رهبر معظم انقلاب بود.
 
روحانی سپس افزود: بشار اسد اتفاقا تشکر از وزارت خارجه را هم در ضمن بحث‌ها مطرح کرد! امروز در منطقه همه داریم با هم انجام می‌دهیم (کار می‌کنیم)؛ این کار‌هایی است که اگر باهم نباشیم و کنار هم نباشیم موفق نمی‌شویم.
 
محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران شب گذشته (ششم اسفندماه) در صفحه اینستاگرام، استعفای خود را اعلام کرد. خود او گفته پس از انتشار تصاویر دیدار رهبری و روحانی با بشار اسد و غیب او در این دیدارها، دیگر جهان به ظریف احترام نخواهد گذاشت.
 
روحانی هنوز درباره قبول استعفای ظریف سخنی نگفته است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
5
2
من دیپلمات نیستم ، اما می دانم وقتی صف مذاکرات دیپلمات ها به بن بست برسد ،صف دوم یعنی صف نظامیان روی در روی هم قرار می گیرند( پس جناب ظریف! لطفا به خاطر مردم میز مذاکره را ترک مکن)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
"اسد" ؟!!! یا "آقای بشار اسد" ؟ حالا هی بگید روحانی با مردم ایران هست ... ادبیاتش هم عین وبسایتهای اسرائیلی و آمریکایی هست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان