تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷

رامین‌ ناصرنصیر پزشک شد

«حکایت‌های کمال» در جریان تصویربرداری سکانس‌های خمیه‌شب‌بازی، نقش پزشک هندی را به رامین‌ناصر نصیر سپرده است.

رامین‌ ناصرنصیر پزشک شد

رویداد۲۴ سریال «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایانفر، همچنان مراحل تصویربرداری را در شهرک غزالی سپری می کند و امروز سه شنبه، هفتم اسفند گروه بخشی از سکانس های مربوط به خیمه شب بازی را جلوی دوربین می برد.

تاکنون بیش از 80 درصد سریال تصویربرداری شده است و تدوین سریال به طور همزمان توسط شادی شایانفر در حال انجام است.

همچنین رامین ناصرنصیر در نقش دکتر هندی به گروه بازیگران سریال پیوسته است. این کاراکتر، پزشکی هندی تبار است که در ایران مطبزده و مشغول به کار است که در قسمتهایی از داستان با دیگر شخصیت های اصلی ارتباط پیدا میکند. سعید عسگری دیگر بازیگری است که به پروژه پیوسته است و نقش معلم را بازی میکند. این دو آخرین بازیگرانی هستند که در فاز نخست به پروژه پیوسته‌اند.

سریال «حکایتهای کمال» در 31 قسمت توسط سیمافیلم تهیه می شود. فاز نخست این سریال برای 31 قسمت نگارش و قسمت های دیگر برای فاز دوم در نظرگرفته شده است.

محمود پاکنیت، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا شیرخانلو، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر در این سریال بازی دارند.

این سریال روایتی از دهه 40 است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است.

پیش از این محمد میرکیانی طراح داستان «حکایت‌های کمال» گفته بود: «حکایت‌های کمال» همان کتاب «حکایت‌های کمال» من است که قالب 50 داستانه‌اش سال 76 جزو برگزیدگان کتاب تقدیر سال، قرار گرفت. البته بعدها صد داستان دیگر به زمره داستان‌های این حکایت اضافه شد و الان در قالب 150 داستان در انتشارات بهنشر آستان قدس رضوی به چاپ خواهد رسید.خوشبختانه رئیس سازمان صداوسیما دستور داده‌اند برای نوجوانان سریال‌های فاخر الف و الف ویژه تهیه و تولید شود. و «حکایت‌های کمال» در زمره همین آثار فاخر به آنتن خواهد رسید. البته که فقط مخاطب ما نوجوان نبوده و برای خانواده‌ها هم موقعیت‌های خاص و جالب توجهی درنظر گرفته شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان