تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

درخواست یک نماینده برای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دستگاه قضا باید برخورد قاطعی با مفسدان اقتصادی و سودجویان داشته باشد.

درخواست یک نماینده برای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی

رویداد۲۴ علی‌‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، 8 اسفند) پارلمان در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور، گفت: هر سال در آستانه شب عید، شاهد جنب و جوش در بازار بودیم، اما امسال متأسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی و جولان دلالان و واسطه‌ها، هم کسبه و اصناف تحت فشار قرار گرفته و هم مردم با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی بحث نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها به سازمان حمایت از مصرف‌کننده سپرده شده است، اظهار داشت: این سازمان در استان‌ها هیچ ساختار تشکیلاتی ندارد و مردم با افزایش ساعتی قیمت‌ها مواجه‌اند.

نماینده مردم اراک در مجلس از خلاء نظارتی بر بازار انتقاد کرد و گفت: متأسفانه مقوله نظارت توسط دستگاه‌ها، جدی گرفته نمی‌شود، در صورت نیاز سازمان نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها بار دیگر باید احیا شود و یا اینکه امور نظارت، به سازمان تعزیرات سپرده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: انتظار است دولت در جهت تقویت ساز و کارهای نظارتی و بازارها عمل کند، همچنین دستگاه قضا باید برخورد قاطعی با مفسدان اقتصادی و سودجویان داشته باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان