تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
هیلاری کلینتون:

در انتخابات ۲۰۲۰ کاندیدا نمی‌شوم

هیلاری کلینتون در گفت‌وگویی خبری گفته است که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا کاندیدا نمی‌شود.
هیلاری کلینتون: در انتخابات ۲۰۲۰ کاندیدا نمی‌شوم
رویداد۲۴ هیلاری کلینتون، وزیر خارجه دوران باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در گفتگو با شبکه خبری News ۱۲ Westchester گفت: من برای انتخابات ۲۰۲۰ کاندیدا نمی‌شوم، اما برای چیزی که باور دارم، کار و تلاش می‌کنم و ایستادگی دارم.

هیلاری کلینتون در ادامه گفت: می‌خواهم مطمئنم شوم که مردم درک می‌کنند که من به صحبت کردن ادامه می‌دهم. من هیچ جا نمی‌روم. آنچه برای کشورم در حال حاضر اتفاق می‌افتد، من را به شدت ناراحت می‌کند.

وی ادامه داد که قصد دارد تا نقشی فعال در چرخه انتخاباتی آتی داشته باشد که کاندیدا‌های دموکرات در آن بیشتر حضور دارند. کامالا هریس، الیزابت وارن، امی کلوبوچار، کوری بروکر و برنی سندرز سناتور‌های دموکراتی هستند که کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات ۲۰۲۰ اعلام کرده‌اند.

هیلاری کلینتون با کاندیدا‌ها و افراد دیگری که به دنبال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا هستند، دیدار داشته است.

شبکه خبری سی. ان. ان گزارش داده که وزیر خارجه دوران اوباما با کلوبوچار و جو بایدن، معاون اوباما در فوریه دیدار داشت.

بایدن هنوز در حال بررسی این مساله است که آیا می‌خواهد در رقابت‌های انتخابات ۲۰۲۰ شرکت کند یا خیر.

کلینتون همچنین گفت: مردم باید بدانند که در بسیاری از موارد آن‌ها را فریفته‌اند. ما نمی‌توانیم چیزی را بدیهی بدانیم. ما باید برای مردم آمریکا به سختی تلاش کنیم و من هر کار از عهده‌ام بر بیاید برای کمک به پیروزی دموکرات‌ها و بازگشت آن‌ها به کاخ سفید انجام می‌دهم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان