تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

بازیکن جدید پدیده از آمریکای جنوبی می‌آید

سرمربی تیم پدیده باخت مقابل ذوب‌آهن را بازی احساسی بازیکنان اعلام کرد و معتقد است اگر تیم همیشگی بودند این باخت حاصل نمی‌شد.

بازیکن جدید پدیده از آمریکای جنوبی می‌آید

رویداد۲۴ یحیی گل‌محمدی گفت: الان در شرایطی هستیم که گرفتن بازیکن خارجی کارآمد، خیلی سخت است. به نظرم بازیکن خوب پیدا نمی‌شود، چون اگر خوب باشد، الان قرارداد دارد، اما فیلم‌های یک بازیکن را دیدیم و احتمال اضافه شدنش در آینده نزدیک هست. همین بازیکنان فعلی بودند که تیم را تا اینجا آوردند و نمی‌توانیم نسبت به زحماتی که تا این‌جا کشیده‌اند، بی‌تفاوت باشیم. بازیکن جدید پدیده از آمریکای جنوبی ا‌ست.

سرمربی پدیده همچنین درباره باخت تیمش به ذوب‌آهن گفت: بازی را خوب آغاز کردیم، اما متأسفانه رفته‌رفته به سمت بازی احساسی رفتیم. توقع خودم هم بیشتر بود و باید بهتر کار می‌کردیم. ذوب‌آهن یکی از بازی‌های خوبش را به نمایش گذاشت و متأسفانه ما هم پدیده همیشگی نبودیم. اگر مثل یک ربع اول بازی بودیم، می‌شد بازی را ببریم، اما هرچه جلو رفتیم بدتر شدیم. امروز اصلاً تیم همیشگی نبودیم و باید به دنبال علت آن بگردیم. هرچه بعد از بازی فکر می‌کنم، به نتیجه‌ای نمی‌رسم. اگر دستم باز بود، شاید ۱۰ تعویض می‌کردم.

نظرات شما
پیشخوان