تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
بادامچیان:

رئیسی با فساد مبارزه کند/ مشکل لاینحلی نداریم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه، گفت: ایشان نظر به تحول در قوه قضائیه دارند و با سند تحول قضایی آمده است.

رویداد۲۴اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب با اشاره به انتصاب آیت‌الله رئیسی بعنوان رئیس دستگاه قضائی، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی نظر به تحول در قوه قضائیه دارند، ایشان با سند تحول قضایی آمده است که امیدواریم باتوجه به تجربیات ۳۰ ساله او در دستگاه قضا بتوانند شتاب جدیدی به اجرای عدالت در دستگاه قضایی بدهند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب سند تحول قضایی که توسط آیت الله رئیسی تهیه شده است را کارساز و مفید تشخیص دادند، گفت: وی کافی است با برنامه زمان بندی شده این سند را اجرا کند تا کارنامه وی حداقل در سال اول مسئولیت او قابل احصاء باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی مبارزه با فساد را ماموریت جدی، مستمر و حیاتی برای دستگاه قضایی خواند و تاکید کرد: ما منتظر اعلام این برنامه ها هستیم تا همفکری و همکاری همه نیروهای دلسوز و تجربه آموخته با جناب رئیسی، بهتر میسر شود.

بادامچیان گفت: رسیدگی به پرونده‌های کلان فساد اقتصادی و اعلام حکم صادره و اجرای آن نشان داد قوه قضائیه می‌تواند در اجرای عدالت گام های بلندی بردارد و بیش از هر اقدامی پیشگیری از جرایم را در اولویت قرار دهد.

وی ادامه داد: حرکت دستگاه قضا و بازنگری و تحول در آن با بیانیه گام دوم رهبری باید تعریف شده تا معلوم شود در ابتدای گام دوم به کجا می‌خواهیم برویم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن اشاره به راه برون از مشکلات اقتصادی، گفت: اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است. ما مشکل لاینحل نداریم، اتکاء به ملت و راهکارهای مردمی چاره ساز حل مشکلات مردم است. دولت باید به مردم اتکاء کند و رضایت مردم را بدست آورد.

بادامچیان تصریح کرد: امیدواریم در پایان سال دولت گزارش منطبق با واقع و صادقانه به ملت ارائه دهد و مردم را برای سال آینده و اداره صحیح امور اقتصادی امیدوار سازد.

وی با اشاره به سرکوب معترضین در فرانسه، افزود: متأسفانه دولت فرانسه در مورد تظاهرات مردمی روزهای شنبه با عنوان جلیقه زردها، اقدامات سرکوبگرانه را تشدید کرده است تا جاییکه سازمان های بین المللی هم به اعتراض برخاسته اند. بنظر ما راهکار حل این مسائل، تسلیم شدن در مقابل خواست ملت فرانسه است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره لایحه بودجه ۹۸ گفت: ما همچنان به تحول در بودجه نویسی کشور و ساختار بودجه تأکید داریم و امیدواریم مجلس محترم در بررسی ایرادات شورای محترم نگهبان توجه بیشتری را به تصحیح موارد مشکل ساز بودجه داشته باشد.

بادامچیان از همه مردم خواست که در پایان سال نسبت رعایت همدیگر در معاملات نهایت همراهی و مراعات، انصاف و گذشت را داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات شما
پیشخوان