تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

شناسایی ٣٢٣ نقطه حادثه‌خیز رانندگی در تهران

استاندار تهران با بیان اینکه در شهر تهران ۱۳۳ نقطه حادثه خیز در شهر و ۱۹۰ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان‌های تهران وجود دارد، گفت: مسئولان باید در نقاط حادثه خیز نسبت به نصب علائم هشدار دهنده و رفع خطر در نقاط حادثه‌خیز اقدام کنند.
 رویداد۲۴ انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه شورای ترافیک در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات نوروزی درکاهش تصادفات گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز افزایش مسافرت‌ها را داریم جهت کاهش حوادث اتخاذ تصمیمات جهت کاهش مرگ و میر و کاهش جراحات ضروری است.

بندپی افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده و آسیب‌شناسی انجام شده بیشترین تصادفات در ۳۰ کیلومتری مدخل ورودی شهر‌ها و نقاط حادثه‌خیز اتفاق می‌افتد که می‌توان اقدامات موثری را در این نقاط به اجرا در آورد.

استاندار تهران با بیان اینکه در شهر تهران ۱۳۳ نقطه حادثه خیز در شهر و ۱۹۰ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان‌های تهران وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در نقاط حادثه خیز نسبت به نصب علائم هشدار دهنده اقدام کنند تا بر اساس تکلیف قانونی برای نجات جان انسان‌ها گام برداریم.

وی گفت: با ارائه نکات علمی می‌توانیم نوروز ۹۸ نسبت به سال گذشته تصادفات و جراحات را کاهش دهیم. چراکه حوادث ترافیکی و جاده‌ای بعد از بیماری‌های قلبی عروقی با ۱۷ و نیم درصد در رتبه دوم علل مرگ و میر هستند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصادف
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان