تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

واکنش علیرضا فغانی به قلدرخواندنش توسط قلعه‌نویی

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: آقای قلعه نویی من را قلدرخان می‌داند، اما باید بگویم من هم مثل ایشان که قلدری دارد چارچوب خاص خودم را دارم.
واکنش علیرضا فغانی به قلدرخواندنش توسط قلعه‌نویی
رویداد۲۴ علیرضا فغانی با حضور خود در مناظره رادیویی با امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان اصفهان در برنامه «تهران ورزشی رادیو تهران» گفت: صحبت‌های آقای قلعه نویی را گوش کردم که گفتند داوران مصاحبه او را گوش نکردند. من می‌خواهم درباره خودم صحبت کنم. اگر حرف‌هایم را در پاسخ به آقای قلعه نویی شنیده باشید می‌بینید که هیچ بحث و توهینی به ایشان نکردم.

داور بین‌المللی فوتبال ایران افزود: من به رضایت افراد فکر نمی‌کنم. قاضی هم وقتی علیه یک نفر رأی بدهد شاید خانواده آن فرد نبخشند. آقای قلعه نویی چندین بار درباره داوری صحبت کردند. با مصاحبه‌هایشان یک شهر بر ضد یک داور بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: مثلاً در همین بازی ذوب آهن و سپاهان که منجر به باخت ذوب آهن شد شما معتقدید من اشتباه کردم، اما من می‌گویم به هیچ وجه. یک گل را کمک داور قبول کرد و دیگری را قبول نداشت. شما در بازی پرسپولیس و سپاهان من را قلدرخان خطاب کردید. در همان بازی کارشناس داوری بخشی از صحبت‌هایش را قبول دارید که من پنالتی اشتباه برای پرسپولیس گرفتم، اما صحنه‌ای که استنلی خطا کرد و من گرفتم را کارشناس هم قبول کرد نمی‌گویید.

فغانی در ادامه که از سوی قلعه نویی محکوم به بدرفتاری شد تصریح کرد: من دقیقه چهار یا پنجم بازی به شما گفتم رعایت برخی مسائل کنید. شما در چارچوب مربیگری خودتان کار‌هایی می‌کنید و قلدری خودتان هم می‌کنید. من هم چارچوب خودتان را دارم. کل شهر اصفهان علیه من است. راننده آژانسی که دنبالم می‌آید شماره‌ام را دارد. چرا باید چنین مسائلی پیش بیاید.

داور بین‌المللی فوتبال ایران در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: اگر چهار پست اینستاگرامی که در حمایت از ما گذاشتند را اتحاد می‌دانید فعالیت‌های خودتان را چرا نمی‌بینید. شما می‌گوئید من خاطره بد دارم. من هم مشکلی ندارم. چون شما می‌دانید و خاطراتتان!

وی درباره صحبت‌های خود با رسانه‌ها اظهار داشت: می‌گویند فوتبال فاسد است، اما ۳۰ سال است به این فوتبال چسبیده‌اند. اشتباهات ما در چشم تیم‌ها و مربیان می‌رود. اما همه اشتباه کرده‌اند. شما گفته‌اید پس از بازی با پرسپولیس هشت امتیاز ضرر کردیم. اما همان داور در بازی با نساجی اشتباه کرد و برای شما خطای بیرون از محوطه را پنالتی گرفت. من می‌گویم این اشتباهات وجود دارد.

فغانی در پاسخ به صحبت‌های قلعه نویی که برخی رفتارهایتان صحیح نیست اظهار داشت: من تلاشم را می‌کنم بهتر شوم. همیشه صحبت‌هایی که در کارم می‌تواند تأثیرگذار باشد را سعی می‌کنم گوش بدهم. سعی می‌کنم نگاه از بالا به پایین نباشد. ولی اینکه برخی رفتار‌ها می‌شود آزاردهنده می‌شود. آقای قلعه نویی! شما صحبت می‌کنید و سپس می‌گوئید گفتمان ایجاد شود. ابتدا حرف می‌زنید و بعد از آنکه صحبت کردن تأثیر آن‌چنانی ندارد.

وی در پایان افزود: اگر قرار بر خاطره گفتن باشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان