تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
روحانی در جلسه ستاد مدیریت بحران:

ارتش و سپاه در مهندسی و تخلیه آب در گلستان سریعتر عمل کنند

رئیس جمهور گفت: از ارتش و سپاه می‌خواهم در مهندسی و تخلیه آب در گلستان سریعتر عمل کنند.

ارتش و سپاه در مهندسی و تخلیه آب در گلستان سریعتر عمل کنند

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز در جلسه مدیریت بحران ضمن تشکر از ارتش و سپاه برای خدمت به مردم سیل‌زده، اظهار داشت: بنده از ارتش و سپاه می‌خواهم که برای تخلیه و کار مهندسی که در هر دو آن توانمند هستند اقدام کنند، البته سایر دستگاه‌ها هم باید امکانات خود را بیاورند تا سریع‌تر آب از شهرها تخلیه شود؛ این اقدام اول است و سپس قدم‌های بعدی باید برداشته شود.

وی با تشکر از وزیر کشور برای حضور در صحنه، افزود: از آقای رحمانی فضلی وزیر کشور تشکر می‌کنم که در این چند روز در استان گلستان ماند و کارها را به صورت مستمر دنبال کرد.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد، تلاش‌ها مضاعف شود تا مردم بتوانند با خیال راحت به خانه‌های خود برگردند و دولت هم خدمات خود را انجام دهد.

روحانی ضمن تشکر و قدردانی از مردم مناطق سیل‌زده، گفت: مردم همت بلندی داشته و دارند و آقای جهانگیری هم از آن‌ها تجلیل کرد؛ مردم علی‌رغم مشکلات با روحیه و به صورت دسته جمعی در حال تلاش هستند و این اقدام بسیار ارزشمند است.

در این جلسه که مسئولان دولتی و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی حضور داشت برخی از مسئولان گزارش‌های خود را به رئیس جمهور ارائه کردند.

منبع: دفاع پرس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان