تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۸

انتقاد تند امام جمعه شیراز از شهرداری/ مردم حق دارند فحش بدهند و هر بدی به ما بگویند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مسیل را گرفته اند و به ساختمان تبدیل کرده اند، چرا نباید سیل جاری شود؟ چرا شهرداری بلوار کشیده و مسیل را مسدود کرده است؟ آب بالا دست دروازه قرآن باید از کجا سر در بیاورد که سیل جاری نشود؟

انتقاد تند امام جمعه شیراز از شهرداری/ مردم حق دارند فحش بدهند و هر بدی به ما بگویند

رویداد۲۴ حجت الاسلام لطف الله دژکام پس از بازدید از منطقه سیل زده شیراز در جلسه ای با رئیس بنیاد مسکن کشور و استاندار فارس، گفت: در بازدید از مناطق سیل زده با خشم و عصبانیت مردم روبرو شدیم.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: مسیل را گرفته اند و به ساختمان تبدیل کرده اند، چرا نباید سیل جاری شود؟ چرا شهرداری بلوار کشیده و مسیل را مسدود کرده است؟ آب بالا دست دروازه قرآن باید از کجا سر در بیاورد که سیل جاری نشود؟

امام جمعه شیراز بیان کرد: تونلی که شهرداری در منطقه سعدی احداث کرده به رودخانه تبدیل شده است، این تونل هیچ راهی برای فرار آب ندارد، جایی که شهرداری می خواهد در آینده پارک بسازد، به ارتفاع ۲ متر آب جمع شد.

وی اظهار کرد: باید ببینیم شهرداری چه بر سر مردم آورده است، وقتی خود شهرداری به حریم رودخانه خشک تجاوز کرده چه انتظاری از مردم داریم؟ من دو سه جا این تجاوز شهرداری به حریم را خودم دیده ام.

حجت الاسلام دژکام اضافه کرد: این همه هزینه، وام و تسهیلات پرداخت می شود، اما کار به صورت اساسی حل نمی شود ، چرا باید دولت و ملت برای کمک به سیل زدگان این همه کمک کنند و بعد با اندک بارانی دوباره شاهد این خسارت ها باشیم؟ این به معنی آن است که متولیان امور به مسئولیتشان عمل نمی کنند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در بازدیدها وارد یک کوچه با ۴ متر گودی شدیم که بن بست بود و راه خروج آب نداشت، شهرداری پشت این کوچه ۱۵ مغازه برای فروش ساخته است، آب این کوچه از کجا باید خارج شود؟ نمی شود بنشینیم و فقط نظاره کنیم، مردم حق دارند فحش بدهند و هر بدی به ما بگویند.

وی گفت: استانداری نماینده حاکمیت است و باید موارد خلاف را اصلاح کند ، باید جلو تصمیمات غلط گرفته شود، اگر هم جلو تصمیمات غلط گرفته نشود یا مفسده ای در کار است که نمی شود با آن برخورد کرد یا بی تدبیرها برای ما تصمیم می گیرند، بدتر از این نمی شود که تخلفات ساختمانی در حریم رودخانه با پروانه شهرداری اجرا شود

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
پیشخوان