تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
حجت الاسلام خاتمی

جنگ فرهنگی سخت‌ترین جبهه برای ثبات نظام اسلامی است

جت الاسلام سید احمد خاتمی در حرم امامزاده هلال بن علی (ع) شهرستان آران و بیدگل در سخنانی به مناسبت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و بر آرمان خود مبنی بر جمهوری اسلامی ماندند؛ نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر و دشمن هم دنبال تغییر شعار مردم است.

جنگ فرهنگی سخت‌ترین جبهه برای ثبات نظام اسلامی است

رویداد۲۴ حجت الاسلام سید احمد خاتمی گفت: دشمن همچنان که در طول تاریخ حتی زمان پیامبر اسلام (ص) دنبال تضعیف و شکست اسلام بود، از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با جنگ‌های مختلف دنبال سرنگونی نظام اسلامی ایران بوده، ولی وحدت مردم با نظام و مسئولان همه این نقشه‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی تصریح کرد: دشمن در ۶ جبهه برای تغییر و سرنگونی جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده، اولین جبهه برای رسیدن به اهداف خود را جنگ نظامی قرار داد و چون از اعتقاد مردم به خدا خبر نداشت تاکنون ضربه سختی خورده است، هر چند به ظاهر در جنگ‌های تحمیلی ۸ ساله، غائله کردستان، ترکمن صحرا، خلق عرب و دیگر جنگ‌های قومیتی جمعی از بهترین عزیزان، به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: جنگ فرهنگی با تهاجم بی‌سابقه به حوزه‌های فرهنگی که علیه نظام و رهبری بود به راه افتاد، برنامه ریختند و به شبیخون فرهنگی تعبیر شد و در موارد متعدد در فضای مجازی برای از بین بردن نظام دینی برنامه‌های متعددی ریختند. ولی مردم ما در مقابل این جبهه مقاومت کردند و هنوز هم در حال مقابله با توطئه‌های ناجوانمردانه دشمنان هستند و این سخت‌ترین جبهه برای ثبات نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: جنگ سیاسی، جنگ روانی، جنگ رسانه‌ای و در پایان جنگ اقتصادی جبهه دشمن برای تغییر نظام در طول عمر پر برکت انقلاب در طول ۴۰ سال بود که مردم همگام با مسئولین و حتی جلوتر از آن‌ها در تمام جبهه‌ها حضور موثر و مفیدی داشتند و توانستند درخت نظام را برای رشد و نمو کمک کنند و با حضور حد اکثری خود در تنگنا‌های انقلاب با بصیرت و همدلی درس بزرگی به دشمن و حتی برخی مسئولین دادند که با اتحاد می‌توان از همه مشکلات عبور کرد.

برچسب ها: سید احمد خاتمی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان