تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
مروری بر عادت‌های جالب بازیکنان تیم‌ملی

از شکموترین بازیکن تا استاد پلی‌استیشن!

در این گزارش قصد داریم مروری بر عادات جالب بازیکنان تیم‌ملی فوتبال داشته باشیم.

 رویداد۲۴ بدون شک از تیم ملی هشت سال اخیر ایران می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین تیم‌های تاریخ فوتبال کشور یاد کرد. تیمی که سال به سال در تورنمنت‌های مختلف قوی‌تر و متحدتر شد و در نهایت این اتحاد به دل مردم هم راه پیدا کرد. تیم ملی ایران طی سال‌های گذشته معمولا بازیکنان ثابت زیادی داشته. از علیرضا بیرانوند در درون دروازه تا مسعود شجاعی در خط هافبک و سردار آزمون در خط حمله. در کنار این بازیکن‌ها ستاره‌های دیگری هم لباس تیم ملی را پوشیدند که نزد مردم محبوبیت زیادی پیدا کردند. چند وقت پیش در گزارشی درباره عادت‌های عجیب و غریب کارلوس کی روش گزارشی منتشر کردیم و حالا قصد داریم در این گزارش مروری روی عادات عجیب و غریب بازیکنان تیم ملی ایران داشته باشیم.

خوش صدا‌ترین
این ویژگی برای همه مشخص است که به علیرضا بیرانوند مربوط می‌شود. دروازه بان تیم ملی ایران که بار‌ها حتی در برنامه‌های تلویزیونی هم اقدام به خوانندگی کرده. علیرضا معمولا هم آهنگ معروف لری را در اردوی تیم ملی می‌خوانده و در مقابل سرمربی تیم ملی کارلوس کی روش خیلی وقت‌ها برای عوض شدن فضای جلسات فنی و اینکه با دروازه بانش رابطه خوبی داشت از او درخواست خوانندگی می‌کرد.

قهرمان رشته‌های غیرفوتبالی
در جریان اردو‌های تیم ملی همیشه بازی‌های سرگرم کننده‌ای برگزار می‌شد و بچه‌های ملی پوش در رشته‌هایی مثل پینگ پنگ و دارت به رقابت می‌پرداختند. اگر بگوییم در زمینه پینگ پنگ احسان حاج صفی بهترین بازیکن تیم ملی است اصلا پر بیراه نگفتیم. در بازی دارت هم همیشه از بین کریم انصاری فرد و پژمان منتظری یکی برنده رقابت با دیگر هم تیمی هایش می‌شود.

استاد پلی‌استیشن
برای نام بردن از استاد بازی‌های کامپیوتری باید از سردار آزمون نام ببریم. ستاره باشگاه زنیت روسیه که در اردو‌های تیم ملی همیشه مقابل رقبای خودش به برتری می‌رسد. سردار در زمینه بازی پلی‌استیشن مهارت بسیار زیادی دارد و به ندرت پیش آمده کسی او را از یپش رو بردارد.

شوخ‌ترین بازیکن
زمانی که آندرانیک تیموریان از بازی‌های ملی خداحافظی نکرده بود لقب شوخ‌ترین بازیکن اردو‌های تیم ملی را برای خودش کرده بود. بعد از اینکه آندو از تیم ملی رفت جای خودش را به بیرانوندی داد که معمولا همیشه جو اردو‌های تیم را دست می‌گیرد. بیرو حتی یکی از معدود بازیکنانی بود با کارلوس کی روش هم زیاد شوخی می‌کرد و در کل رابطه بسیار خوبی با سرمربی پرتغالی داشت.

بهترین رقاص
با توجه به ویدیو‌هایی که از دفاع چپ تیم ملی ایران منتشر شده دیگر همه فهمیدند که میلاد محمدی با این ویژگی بین طرفداران و دیگر بچه‌ها شهره شده. جالب اینجاست که حتی خود کی روش بار‌ها در جلسان فنی از میلاد خواسته به خاطر تغییر روحیه دیگر بازیکنان برقصد و آن‌ها را حسابی شاد کند.

کتاب خوان‌ترین بازیکن
شاید نام بردن از مهدی طارمی و سردار آزمون در بین کتاب خوان‌ترین بازیکنان تیم ملی خیلی عجیب باشد، اما باید بگوییم که زوج خطرناک خط حمله تیم ملی در این زمینه غیرقابل پیش بینی ظاهر شدند و اتفاقا کتاب خوان‌ترین هستند. به این دو بازیکن سعید عزت اللهی و مرتضی پورعلی گنجی را هم باید اضافه کرد که از کتاب خواندن خیلی خوش شان می‌آید.

شکموترین بازیکن
برای نام بردن از بازیکنی که این ویژگی را دارد باز هم باید اسم علیرضا بیرانوند را بیاوریم. طبق روایت‌هایی که دیگر بازیکنان تیم ملی داشتند، بیرانوند به شدت اهل خوردن است و در اردو‌های خارجی رکورددار حضور در مک دونالد و خوردن ساندویچ است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان