تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸

راز پیوستن برانکو به پرسپولیس فاش شد

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس روند انتقال برانکو به این تیم را فاش کرد.

رویداد۲۴ حسین خبیری مشاور مدیرعامل سابق پرسپولیس در سال‌روز پیوستن برانکو به این باشگاه با انتشار پستی در اینستاگرام اطلاعات جدیدی را در خصوص چگونگی پیوستن این مربی به جمع سرخ‌پوشان ارائه داد:
اواخر سال ۱۳۹۳ بود که به درخواست محمدحسین نژادفلاح بعنوان مشاور و مدیر رسانه به همراه ایشان بعد از حدود سه چهار سال مجدداً به باشگاه محبوبم پرسپولیس برگشتم.

پرسپولیس از لحاظ فنی شرایط خوبی نداشت از همون ابتدا هم دغدغه نژادفلاح و مدیران ارشد باشگاه جذب یک مربی طراز اول و کارنامه دار بود تا به اوضاع تیم سر و سامان بده. بعد از چندین روز بررسی و رایزنی و مذاکره با چند مربی سرشناس، بالاخره قرار ملاقات در ایام عید و فروردین سال ۹۴ با برانکو تنظیم شد. خیلی سکرت از طریق دوست خوبم رسول درّه بلیط استانبول برای آقای برانکو تهیه شد تا از کرواسی به ترکیه بیاد.

محمد حسین نژادفلاح هم از تهران راهی استانبول شد و در تاریخ هفدهم فروردین توافق نهایی حاصل شد و نژادفلاح با حمایت وزارت ورزش و برخی دوستان در مدت کوتاه حضورش در مدیریت باشگاه بزرگ پرسپولیس یکی از بهترین و مهمترین تصمیمات و اتفاقات باشگاه رو رقم زد.

پ ن : محمدحسین نژادفلاح با ۸ سال سابقه مداوم عضویت در هییت مدیره باشگاه پرسپولیس باسابقه ترین عضو هییت مدیره تاریخ باشگاه بود و در اواخر سال ۹۳ بمدت ۴ ماه مدیریت باشگاه پرسپولیس رو عهده دار شد.

راز پیوستن برانکو به پرسپولیس فاش شد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان