تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
با زوج ویرانگر در چیدمان ۲-۳-۱-۴

ترکیب احتمالی الهلال مقابل استقلال ایران چیست؟

مدافع عنوان قهرمانی عربستان و صدرنشین گروه مرگ آسیا امشب در یکی از حساس‌ترین تقابل‌های خود با رقیب دیرینه ایرانی ترکیبی متفاوت نسبت به آخرین بازی خود در لیگ داخلی خواهد داشت.
ترکیب احتمالی الهلال مقابل استقلال ایران
رویداد۲۴ الهلال از روزی که زوران مامیچ کروات را جانشین جورج ژسوس پرتغالی کرد با تغییرات اساسی در چیدمان خود روبرو شد تا جایی که آبی‌های شهر ریاض این روز‌ها با چیدمان ۴-۱-۳-۲ مقابل رقبای خود به میدان می‌روند.

تغییر فهرست خارجی‌های این تیم در ACL ۲۰۱۹ نسبت به لیگ عربستان و جام باشگاه‌های عرب باعث شد تا مامیچ برای جدال حساس امشب با استقلال ایران ترکیبی متفاوت نسبت به آخرین بازی داخلی مقابل الحزم داشته باشد. امشب در دوحه خبری از ستاره‌هایی همچون جاناتان سوریانو اسپانیایی، بوتایا اروگوئه‌ای یا کاریلو برزیلی نیست، اما در مقابل میلوش دینیاک استرالیایی در خط دفاع همین طور کارلوس ادواردو برزیلی، سباستین جووینکو ایتالیایی و بافتیمبی گومیس فرانسوی دیده می‌شوند.

برحسب پیش بینی‌هایی که رسانه‌های سعودی از ترکیب احتمالی الهلال در بازی بزرگ امشب مقابل استقلال ایران در دوحه داشتند مرد شماره یک این تیم کسی نخواهد بود جز عبدالله معیوف گلر شماره یک تیم ملی عربستان که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت چند هفته‌ای هست جای علی الحبسی عمانی را درون دروازه الهلال گرفته است.

در خط دفاع امروز مامیچ از زوج دینیاک استرالیایی در کنار البولایحی پدیده این فصل فوتبال الهلال و عربستان در مرکز بهره خواهد برد. مدافع راست البریک خواهد بود ضمن این که در پست دفاع چپ هم یاسر الشمرانی معروف و سرشناس به میدان خواهد رفت.

تک هافبک دفاعی امروز الهلالی محمد کانو خواهد بود، بازیکنی که با اخراج در دربی شهر ریاض مقابل النصر کار را برای شاگردان مامیچ دشوار کرد تا آن‌ها در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی را واگذار و از یکه تازی در عربستان باز بمانند. البته در کنار کانو مرد کروات گزینه‌ای همچون احمد الخیبری را نیز روی نیمکت دارد.

کارلوس ادواردو ستاره برزیلی و کاپیتان این فصل الهلالی‌ها در جمع سه هافبک جلو یکی از کلیدی‌ترین انتخاب‌های مامیچ خواهد بود. بازیکنی که از محبوبیت زیادی در میان طرفداران برخوردار است و اگر روی فرم باشد مهار ساختار تهاجمی این تیم کار آسانی نخواهد بود. با مصدومیت سالم الدوساری ملی پوش و غیبت او در نقش وینگر به نظر می‌رسد خرید جنجالی الهلالی‌ها یعنی هیتان باهبری ملی پوش به ترکیب اصلی اضافه خواهد شد. محمد الشلهوب شماره ۱۰ کهنه کار نیز این شانس را دارد تا در ترکیب اصلی ضلع سوم این مثلث باشد گرچه بازگشت نواف العابد از مصدومیت می‌تواند جایگاه ستاره ریزنقش را تهدید کند.
 
ترکیب احتمالی الهلال مقابل استقلال ایران
زوج ویرانگر تهاجمی الهلالی‌ها از قاره اروپا خواهد بود، جایی که بافتیمبی گومیس فرانسوی در کنار مورچه اتمی ایتالیایی به عنوان امید‌های اول گلزنی این تیم به میدان خواهند رفت. سباستین جووینکو با شروع فوق العاده در ترکیب الهلال امشب یک قدم عقب‌تر از گومیس بازی می‌کند تا نقش مهاجم کاذب را بازی کند.

به این ترتیب ترکیب احتمالی الهلال در بازی امشب با استقلال به این شرح خواهد بود:

عبدالله معیوف؛ محمد البریک، میلوس دینیاک، احمد البولایحی، یاسر الشمرانی؛ محمد کانو؛ کارلوس ادواردو، هیتان باهبری، محمد الشلهوب (نواف العابد)؛ بافتیمبی گومیس و سباستین جووینکو.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان