تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸

مجمع ناشران انقلاب اسلامی به پویش کمک به سیل‌زدگان پیوست

مجمع ناشران انقلاب اسلامی همراهی خود را با پویش «کنارتم هموطن» اعلام کرد و از همۀ ناشران، نویسندگان، کتاب‌فروشان و فعالان این حوزه دعوت نمود برای کمک به سیل‌زدگان به این پویش مردمی بپیوندند.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی به پویش کمک به سیل‌زدگان پیوست

رویداد۲۴ پس از وقوع سیل در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان و همت مردم کشورمان برای یاری‌رسانی به سیل‌زدگان و هموطنان آسیب‌دیده، پویش مردمی «کنارتم هموطن» به همت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) راه‌اندازی شده است. مجمع ناشران انقلاب اسلامی با پیوستن به این پویش اعلام کرد ناشران به واسطۀ افزایش قیمت کاغذ و نهاده‌های تولید از نظر اقتصادی سال سختی را پشت سر گذاشته‌اند؛ اما همراه همۀ مردم به یاری هموطنان سیل‌زدۀ خود خواهند آمد.

پویش مردمی «کنارتم هموطن» با مسئولیت حاج‌حسین یکتا آغاز شده و در کنار هلال احمر و کمیته امداد اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی هموطنان برای بازسازی مناطق سیل‌زده و تهیۀ مایحتاج سیل‌زدگان کرده است. «ستاد مردمی امام رضایی‌ها» علاوه بر راه‌اندازی این پویش، با ثبت‌نام از داوطلبان حضور در مناطق سیل‌زده، ساماندهی نیروهای مردمی در این مناطق را به عهده گرفته است.

کد دستوری #۸۸۸*۷۸۰* برای پرداخت کمک‌های نقدی به این پویش اعلام شده که علاقه‌مندان می‌توانند با شماره‌گیری این کد به میزان دل‌خواه خود به سیل‌زدگان کمک کنند.

حسین یکتا، مسئول پویش امام رضایی‌ها، در این خصوص گفته است: «ما این اقدام را با شعار «کنارتم هموطن» آغاز کردیم و امیدواریم مردم در این حرکت مؤمنانه و آتش‌به‌اختیار به نیت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) کمک و آن را ترویج کنند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
پیشخوان