تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
ملی‌پوش جودو بانوان مطرح کرد:

جودو بانوان چشم انتظار حمایت/ سطح تکنیکی‌مان ضعیف است

ملی‌پوش جودو بانوان از وضعیت ضعیف این رشته در بخش بانوان یادکرد و خواستار حمایت و رسیدگی مسئولان شد.
جودو بانوان چشم انتظار حمایت/ سطح تکنیکی‌مان ضعیف است
رویداد۲۴ اول اردیبهشت ماه سال جاری سه بانوی جودوکار ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی کشور امارات می‌شوند. تیم ملی ایران پس از بازی‌های آسیایی به تازگی زیر نظر مریم بهاروند و تکتم بی دل دو مرحله اردو برگزاری کرده است تا ملی‌پوشان آماده حضور در قهرمانی آسیا شوند.
 
نرگس اسدزاده نماینده وزن ۶۳_ کیلوگرم ایران در این مسابقات است که به وضعیت آماده سازی تیم اشاره کرد و گفت: وقت‌مان کم بود و اردوهایمان دیر برگزار شد به همین دلیل تأثیر زیادی از نظر تکنیکی نداشت، اما از نظر شرایط تمرینی وضعیت خوبی داشتیم.

در اردو برنامه و آموزش خوبی نداشتیم

او در ادامه افزود: در این اردو‌ها آموزش و برنامه خاصی نداشتیم و فقط تمرین می‌کنیم. چون خود مربی‌ها هم گفتند وقت خیلی کم است. به همین دلیل فقط تمرین عادی جودو را انجام می‌دهیم و تکنیک‌هایی که از یک سال پیش یاد گرفتیم را اجرا می‌کنیم.

برای مسابقات آسیایی زحمت زیادی کشیدم

اسدزاده با بیان اینکه برای اولین بار به مسابقه برون مرزی اعزام می‌شود، گفت: از هشت سال پیش جودو کار می‌کنم و یک سال است که تمریناتم را برای مسابقات آسیایی شروع کردم. زحمت زیادی کشیدم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

حالا که من به تیم ملی آمدم نلیا رفته

ملی‌پوش جودو بانوان در مورد نلیا کیامووا سرمربی سابق تیم ملی بانوان گفت: سالی که در تیم ملی نبودم نلیا هدایت ملی‌پوشان را برعهده داشت، اما الان که آمدم مثل اینکه فدراسیون جهانی گفته نمی‌تواند هزینه‌های او را بدهد به همین دلیل رفت. در این دو اردو هم بهاروند و بی دل با من کار کردند.

میراسماعیلی قول حمایت از بانوان را داد

او به حضور آرش میراسماعیلی در تمرین تیم ملی و قول حمایت از بانوان اشاره و بیان کرد: آقای میراسماعیلی به اردوی ما آمد و گفت: از این به بعد می‌خواهیم مربیان‌تان را به ژاپن بفرستیم تا دوره ببینند. علاوه بر این جودوکاران را به کمپ‌های مشترک بفرستیم که حریفان خود را بشناسند. تا الان که وضعیت جودو بانوان اصلاً خوب نیست. اما میراسماعیلی برنامه‌های زیادی برای بانوان دارد.

به جودو بانوان رسیدگی کنید

اسدزاده وضعیت جودو بانوان ایران را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: سطح تکنیکی خیلی ضعیفی داریم، چون جایی نرفتیم. مربیانمان هم همین وضعیت را دارند. آن‌ها هم فقط در ایران فعالیت می‌کنند. از مسئولان درخواست دارم که به جودو بانوان هم رسیدگی کنند تا ضعفمان را از بین ببریم و خود را بالا بکشیم.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان