تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
زلاتکو دالیچ:

نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنم/ پیشنهاد دارم اما در کرواسی می‌مانم

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی ضمن تمجید از عملکرد برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: نتایج پرسپولیس را بطور کامل دنبال می کنم و به همین خاطر در دبی هستم.

نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنم/ پیشنهاد دارم اما در کرواسی می‌مانم

رویداد۲۴ زلاتکو دالیچ که برای دیدار با کادر فنی پرسپولیس به اردوی این تیم در دبی امارات رفته است درباره نشست با برانکو ایوانکوویچ گفت: من در اینجا هستم تا پرسپولیس را ببینم. برانکو دوست خیلی خوب من است اما فارغ از این دوستی باید بگویم چیزهای زیادی را از او یاد گرفته‌ام.

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی در ادامه افزود: از نتایچ پرسپولیس کاملاً آگاه هستم. بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم. پرسپولیس مثل کرواسی تا فینال رفت. اما در قدم آخر موفق نبودیم که این خوب نیست. امیدوارم پرسپولیس امسال موفق شود.

وی درباره رابطه صمیمانه‌ای که با برانکو ایوانکوویچ دارد تاکید کرد: کار برانکو را خیلی قبول دارم و هنوز هم از او یاد می‌گیرم. من نتایج پرسپولیس را دقیق دنبال می‌کنم. از اختلاف امتیاز این تیم با تراکتورسازی در لیگ برتر هم آگاه هستم.

دالیچ که شایعه حضورش در ژاپن، مصر و سایر کشورها به گوش می‌رسد درباره ادامه همکاری خود با این کشورها افزود: فعلاً با کرواسی قرارداد دارم و سرمربی این کشور هستم. چند پیشنهاد از کشورهای مختلف داشته‌ام اما می‌خواهم با کرواسی در جام قهرمانی اروپا موفق شوم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان