تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

استقلالی‌ها در صدد پرداخت پول یاغی خارجی

مسئولان تیم فوتبال استقلال خوزستان در صدد هستند تا پول هافبک برزیلی تیم شان را پرداخت کنند.

استقلالی‌ها در صدد پرداخت پول یاغی خارجی

رویداد۲۴ باشگاه استقلال خوزستان که به دلیل شکایت (دیوید ساکونی)، هافبک برزیلی خود از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با محرومیت از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات روبرو شد، در صدد بودند تا با پرداخت طلب این بازیکن، محرومیت شان را لغو کنند که این اتفاق رخ نداد و آن‌ها مانند استقلال تهران، پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز محروم شدند.

فیفا به دلیل دلیل طلب ۱۹۰ هزار دلاری ساکونی، ایمیلی برای آبی‌های جنوب کشور ارسال کرد و به آن‌ها تذکر داد تا ۲۷ نوامبر (۶ آذر) فرصت دارند که با این بازیکن توافق و طلب او را پرداخت کنند و در غیر این صورت با کسر ۶ امتیاز و محرومیت از فعالیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی روبرو خواهند شد که این اتفاق رخ نداد و با کسر ۶ امتیاز مواجه شدند تا قعرنشین جدول لیگ هجدهم باشند، اما کماکان پول این بازیکن پرداخت نشده و اگر تمام طلب او را پرداخت نکنند، احتمال دارد به لیگ دسته دوم سقوط کنند.

بر همین اساس استقلالی‌ها در صدد هستند تا با درآمد زایی از فروش یونس دلفی، بخشی از طلب یاغی برزیلی را پرداخت کنند تا خطر سقوط به لیگ دسته دوم آن‌ها را تهدید نکند. ساکونی ۳ سال پبش در استقلال خوزستان حضور داشت و خیلی کم بازی کرد، اما با شکایت خود ۶ امتیاز از قهرمان لیگ پانزدهم کم کرد تا قهرمان لیگ پانزدهم در آستانه محرومیت قرار بگیرد.

آبی‌های جنوب کشور که در آستانه سقوط به لیگ دسته اول هستند با ۱۱ امتیاز از ۲۶ بازی در رده شانزدهم جدول هستند و در ۴ بازی پایانی باید با نساجی مازندران، استقلال تهران، سایپا تهران و سپاهان اصفهان مسابقه دهند.

نظرات شما
پیشخوان