تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
شین لانگ رکورد ۱۹ ساله را شکست

سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر؛ فقط ۷ ثانیه! +فیلم

شین لانگ، مهاجم ساوتهمپتون، در دیدار امشب تیمش مقابل واتفورد، موفق شد در ثانیه ۷ دروازه حریف را باز کند.
سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر؛ فقط ۷ ثانیه! +فیلم
رویداد۲۴ ساوتهمپتون رده شانزدهمی که برای فرار از سقوط مبارزه می‌کند، امشب میهمان واتفورد، یکی از آماده‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر است و انتظار می‌رفت کار سختی در پیش داشته باشد، اما شاگردان رالف هاسن هوتل برای رسیدن به گل، تنها ۷ ثانیه زمان نیاز داشتند.

بازیکنان واتفورد بودند که بازی را آغاز کردند و با یک پاس رو به عقب، توپ به کرگ کتکارت رسید. او قصد داشت با یک ارسال بلند، توپ را به سمت راست زمین بفرستد، اما شین لانگ از راه رسید و مانع این ارسال شد. مهاجم ساوتهمپتون که بعد از برخورد توپ به بدنش، صاحب توپ شده بود، به مسیرش ادامه دارد و در موقعیت تک به تک با بن فاستر، با یک ضربه چیپ، دروازه را باز کرد.

رکورد قبلی سریع‌ترین گل لیگ برتر در اختیار لدلی کینگ، مدافع تاتنهام بود که در سال ۲۰۰۰، در ثانیه ۹، دروازه بردفورد را باز کرد. بعد از گل کینگ، گل آلن شیرر، مهاجم وقت نیوکاسل به منچستریونایتد در سال ۲۰۰۳، سریع‌ترین گل لیگ برتر بود که در ثانیه ۱۰ به ثمر رسیده بود. گل‌های کریستین اریکسن به منچستریونایتد در فصل گذشته و مارک ویدوکا به چارلتون در سال ۲۰۰۱ هم که در ثانیه ۱۱ به ثمر رسیده بودند، در رتبه‌های بعدی سریع‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر جای دارند.
 
منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان