تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

توضیحات رییس پیشین صدا و سیما درباره انتشار فیلمی از او و شهرزاد میرقلی خان

محمد سرافراز، رییس سابق سازمان صدا و سیما درباره انتشار فیلمی از او و شهرزاد میر‎قلی‌خان در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات رییس پیشین صدا و سیما درباره انتشار فیلمی از او و شهرزاد میرقلی‌خانی

  رویداد۲۴ به‌تازگی فیلمی از محمد سرافراز، رییس سابق سازمان صدا و سیما و شهرزاد میرقلی‌خان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن به نظر می‌رسد محمد سرافراز پرونده‌ای را به میر‌قلی خان تحویل می‌دهد.

محمد سرافراز درباره این فیلم و پرونده‌های موجود در آن گفت: «اسنادی که دو هفته پیش تحویل خانم میرقلی‌خان دادم، مربوط به پنج سال زندان و مکاتبات ایشان با دادگاه‌های آمریکا به اتهام تلاش برای خرید دوربین‌های دید درشب است.»

وی ادامه داد: «در سال ۱۳۹۴ پیش از آن‌که اتهام جاسوسی به ایشان وارد کنند، خودروی خانم میرقلی‌خان مورد سرقت قرارگرفت و فقط لپ‌تاپ و چمدان اسناد زندان که در صندوق عقب خودرو قرار داشت، ربوده شد. قاعدتاً تصور می‌کردند به این ترتیب سندی برای اثبات زندان رفتن در آمریکا ندارد.»

سرافراز افزود: «توجیه آن‌ها برای اتهام جاسوسی به خانم میرقلی‌خان این بود که ۵ سال در زندان‌های آمریکا به سرنبرده است. سرمنشأ شایعات اخیر همان کسانی هستند که اتهام ساختگی جاسوسی را به این خانم وارد کردند و هیچ مدرکی برای ادعای خود نتوانستند ارائه کنند.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ايران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
2
0
يك نفر نيست كه از اين جناب سرافراز سوال كه كه شما چكاره هستيد كه اسناد زندان شدن اين خانم در دست شماست اصلاٌ اگر كسي زنداني شد مگر چه اسنادي از خودش باقي مي گذارد كه آن اسناد در دست رئيس صداد وسيما وقت باشد انسان تعجب ميكند كه اين سازمان اطلاعات سپاه ووزارت اطلاعات كجا هستند اينها كه ادعايشان گوش فلك را كر كرده مدافع محيط زيست را با دليل وسند ودوربين جاسوس معرفي ميكنند آنگاه رئيس صدا وسيما را و........
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان