تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
میلاد جهانی:

مطمئن باشید برای استقلال دردسرساز خواهیم شد؛ آن‌ها نمی‌تواند با امتیاز از آبادان خارج شوند

هافبک تیم صنعت نفت آبادان در مورد بازی دیروز تیمش برابر نساجی مازندران و ثبت چهارمین برد صنعت نفت در لیگ برتر گفت: با برد‌هایی که به دست آوردیم استرس تیم کم شده و فقط برای لذت بردن از فوتبال وارد زمین می‌شویم.
مطمئن باشید برای استقلال دردسرساز خواهیم شد؛ آن‌ها نمی‌تواند با امتیاز از آبادان خارج شوند
رویداد۲۴ میلاد جهانی هافبک تیم صنعت نفت آبادان بعد از ثبت چهارمین برد متوالی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر در مورد بازی دیروز صنعت نفت آبادان برابر نساجی قائمشهر، گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما متاسفانه در دقیقه ۷ بازی ۱۰ نفره شدیم. البته داور می‌توانست به یک کارت زرد اکتفا کند و بازیکن ما را از زمین اخراج نکند. داور خیلی سریع کارت داد و همه بچه‎‌ها تعجب کردند.

وی ادامه داد: بازیکن نساجی صاحب توپ هم نبود و وقتی بازیکن شما در ۱۰ دقیقه اول بازی اخراج می‌شود برنامه تیم به هم می‌خورد. طبیعتا تیم مقداری عقب کشید تا فشار زیادی به تیم وارد نشود. نساجی هم در خانه خود و بین هوادارانش بازی می‌کرد و به تیم ما فشار زیادی وارد کرد، اما خوشبختانه توانستیم روی ضد حمله به گل برسیم و برنده بازی باشیم. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم بزنیم، اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی در ادامه در مورد اینکه نساجی در قائمشهر همواره عملکرد خوبی داشته و حتی تیم‌های مدعی نتوانسته‌اند این تیم را در مازندران شکست دهند، گفت: فوتبال خیلی نزدیک است، اما چمن مصنوعی و جو هواداران در قائمشهر بازی را سخت می‌کند. همه بازیکنان با ترس مصدومیت وارد زمین قائمشهر می‌شوند. خداروشکر بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم و از موقعیت‌هایمان به بهترین شکل استفاده کردیم تا در نهایت برنده بازی باشیم.

وی در ادامه در مورد بازی سخت خود در هفته آینده برابر استقلال و اینکه این دیدار برای مدعیان قهرمانی دیدار بسیار مهمی است، عنوان داشت: بازی بسیار سختی در پیش داریم، اما گرمای هوا و حضور هواداران بازی را برای استقلال سخت می‌کند. در نیم فصل اول باختیم، اما این هفته برای جبران بازی رفت وارد میدان خواهیم شد. انتظارات از تیم ما بالا رفته، ولی دیگر استرس نداریم و از فوتبال لذت می‌بریم. جایگاه خوبی در جدول داریم و برای برد می‌جنگیم. بازی در آبادان برای تیم‌های دیگر سخت است. مطمئن باشید استقلال روز سختی را در پیش خواهد داشت.

میلاد جهانی با اشاره به اینکه تیم صنعت نفت در این فصل برای تیم‎‌های مدعی در آبادان مشکل‌ساز شده، گفت: در این فصل برابر تیم‌های مدعی باخت ندادیم. تراکتورسازی را شکست دادیم و با پرسپولیس، سپاهان و پدیده به مساوی رسیدیم. شک نکنید برای استقلال هم مشکل‌ساز خواهیم شد. به این راحتی نمی‌توانند از آبادان امتیاز بگیرند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به سه امتیاز می‌کنیم.

وی در مورد اینکه صنعت نفت این شانس را دارد با برد در دو بازی آینده حتی به رتبه ششم برسد و این می‌تواند بهترین عملکرد آن‌ها در لیگ برتر باشد، گفت: نمی‌خواهم پیش بینی کنم و فقط به بازی بعد فکر می‌کنیم. برای برد وارد زمین می‌شویم و چیزی که برای ما مهم است سه امتیاز بازی است.

هافبک صنعت نفت آبادان که در این فصل موفق به زدن ۵ گل شده و بهترین گلزن تیمش است در مورد اینکه آیا از عملکرد خود در این فصل راضی است و به آنچه که می‌خواسته رسیده یا خیر، گفت: متاسفانه ۴ بازی است که نتوانستم گل بزنم. وقتی به آخر فصل نزدیک می‌شویم تیم‌ها حریفان خود را آنالیز می‌کنند و اجازه نمی‌دهند حریف کاری انجام بدهد. این اتفاق برای من هم رخ داد و متاسفانه بازیکنان حریف من را بستند و اجازه ندادند آزادانه در زمین حاضر شوم. اما تمام تمرکزم را روی بازی برابر استقلال می‌گذارم و امیدوارم بتوانم برای تیمم گلزنی کنم.
منبع: ایلنا
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان