تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

داخلی یا خارجی؛ پاسخ مشکوک تاج درباره سرمربی بعدی تیم‌ملی ایران

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در تازه‌ترین مصاحبه خود حرف‌هایی به زبان آورد که قطعی بودن انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی را زیر سئوال می‌برد.

داخلی یا خارجی؛ پاسخ مشکوک تاج درباره سرمربی بعدی تیم‌ملی ایران

رویداد۲۴ مهدی تاج در حاشیه مجمع فوتبال استان قم درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تلاش می‌کنیم سرمربی تیم ملی را به سرعت معرفی کنیم. موانعی در این راه هست که خیلی قابل ذکر نیست.

وی با انتقاد ضمنی از کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران، گفت: با همه این موانع مثل ارز، مبادله اسناد و اطلاعاتی که توسط بعضی از سرمربیان (کی‌روش) پیچیده شده که اینها (فدراسیون ایران) نمی‌توانند پول را انتقال بدهند کارمان را انجام می‌دهیم. اینها بحث‌های جانبی است و نمی‌خواهیم به آن دامن بزنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: ان شاءالله مشکل مالی و انتقال پول را رفع می‌کنیم.

تاج در خصوص از دست رفتن زمان برای تیم ملی گفت: از ابتدا دنبال سرمربی خارجی بودیم و تا الان هم اتفاقی رخ نداده است. فقط یک فیفادی اول را از دست دادیم. بعد از آن نهفیفادی بود نه مسابقه دوستانه. باید خودمان را برای بازی با کره جنوبی و سوریه آماده کنیم.

«شما برای تیم فوتبال امید به صراحت اعلام کردید سرمربی داخلی انتخاب می‌کنید. آیا ممکن است شرایط طوری شود که سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم داخلی بشود؟» تاج پاسخ مشکوکی به این سوال داد و گفت: برای فضای موجود که در کشور است، همانطور که مقام معظم رهبری فرمود آرایشی برای تحریم‌ها و فشار به کشور وجود دارد، فوتبال هم آرایش دفاعی به خودش … (جهت صحبت‌های تاج عوض می‌شود) ما دو روز پیش ۱۶ تیم لیگ برتری را جمع کردیم و گفتیم باید محدودیت‌هایی را قائل شویم. به مدیران باشگاه‌ها گفتیم اگر بازیکنان خارجی انتخاب می‌کنید باید کیفیتش از بازیکنان داخلی بیشتر باشد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال بعد از صحبت‌های تاج گفت: متأسفانه برداشت‌ها و گزارش‌هایی که از اظهارات امروز ریاست محترم فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی داخلی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان مطرح شده صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان