تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

طارق همام به دنبال شکایت از استقلال

اخراج لفظی طارق همام از سوی فرهاد مجیدی این بازیکن را به سمت شکایت از استقلال سوق داده است. رسانه‌های عراقی نیز مکررا به قرارداد 3 ساله طارق و خلف وعده‌های استقلال اشاره کرده‌اند.

طارق همام به دنبال شکایت از استقلال

رویداد۲۴ اخراج طارق همام از استقلال با استناد به گفته های فرهاد مجیدی دست این بازیکن را باز می‌گذارد تا شکایتی را علیه باشگاه استقلال طراحی کند. طارق قصد چنین کاری را هم دارد و اگر به لحاظ مالی در فضای مسالمت آمیزی با مدیران باشگاه استقلال به توافق نرسد، از استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد تا باقی مانده طلبش را پس بگیرد.

رسانه های عراقی نیز در روزهای اخیر به قرارداد 3 ساله این بازیکن با باشگاه استقلال اشاره و تاکید کرده اند که طارق به دنبال گرفتن حق و حقوقش از باشگاه استقلال است تا کار به شکایت نکشد. شاید اگر مجیدی از لفظ اخراج در برابر طارق استفاده نمی‌کرد این بازیکن سندی دال بر اخراجش از استقلال در دست نداشت اما گفته های سرمربی موقت استقلال بعد از بازی با الدحیل دست این بازیکن عراقی را باز گذاشته تا با استناد به آن از استقلال را با دردسری جدی مواجه سازد.

البته درباره طارق همام شایعاتی به گوش می‌رسید دال به اینکه خیلی پیش تر با هماهنگی برخی مسئولان باشگاه استقلال به تیم دیگری منتقل شده است که اگر این خبر صحت داشته باشد، این بازیکن هم از باشگاه استقلال طرح دعوی نخواهد کرد اما با توجه به اینکه رسانه های عراقی نزدیک به این بازیکن در روزهای اخیر به پرداخت نشدن حقوق طارق و قرارداد 3 ساله اش اشارات مکرری داشته اند، این نشان می‌دهد که بحث انتقال طارق از طریق باشگاه استقلال بیشتر شایعه بوده تا یک واقعیت مستدل. با این حال تصمیم گیران در باشگاه استقلال باید هر چه زودتر تکلیف خود را با این بازیکن روشن کنند و اجازه ندهند ماجرای تازه مالی علیه باشگاه به راه بیفتند ومشکل تازه ای ایجاد شود.

منبع: ایران ورزشی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان