تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
آیت الله رئیسی:

لایحه مقابله با خشونت علیه زنان در قوه قضائیه در حال جمع‌بندی نهایی است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دستگاه قضایی در دیدار نمایندگان مجلس ضمن تأکید بر آزادی بیان و قلم عنوان کرد که لایحه مقابله با خشونت علیه زنان در دستگاه قضا درحال جمع‌بندی نهایی است.

لایحه مقابله با خشونت علیه زنان در قوه قضائیه در حال جمع‌بندی نهایی است

رویداد۲۴ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز نمایندگان با رئیس و معاونین دستگاه قضا گفت: در این جلسه سخنرانان بر نکات مختلفی تأکید کردند که از جمله آن می‌توان به استمرار جلسات برای هم‌اندیشی و هم‌افزایی تأکید کرد که محور این جلسات رفع مشکلات مردم باشد و بنا بر این شد تا هر سه ماه یکبار این جلسات برگزار شود. 

وی افزود: در این جلسه سخنرانان از جمله آیت‌الله رئیسی بر آزادی بیان و قلم تأکید کردند و آیت‌الله رئیسی در ادامه سخنان خود عنوان کرد که لایحه مقابله با خشونت علیه زنان در قوه قضائیه در حال جمع‌بندی نهایی است. 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سخنرانان در این جلسه همگی بر این نکته تأکید داشتند که راه برون رفت از مشکلات فعلی و نیز حل مشکلات مردم برای ایجاد رونق و تولید در سایه اتحاد قوا با یکدیگر و روحیه و رفتار انقلابی است. 

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین بر این نکته در این جلسه تأکید شد که برای گسترش عدالت، مبارزه با فساد، ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن باید همکاری بین همه قوا را باید افزایش دهیم. 

وی افزود: از دیگر مسائل که در این جلسه بر آن تأکید شد این بود که مدیران ما امروز نیاز به حمایت دارند تا بتوانند در تصمیم گیری‌هایشان شجاع باشند و از این بابت دچار نگرانی نشوند و تأکید شد که هر مدیری در کار خود فعال‌تر است باید بیشتر مورد حمایت واقع شود. 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در این جلسه من موضوع استخدام ۷ هزار و ۲۰۰ نفر پذیرفته شدگان آزمون سال ۹۶ قوه قضائیه را مطرح و بر حل مشکل آنها تأکید کردم و رئیس قوه قضائیه نیز بر حل این موضوع صحه گذاشت و آن را تأیید کرد. 

منبع: فارس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان