تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

مرکز مدیریت‌های راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در برخی محور‌های برون شهری در دوره زمانی ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت را اعلام کرد.
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
رویداد۲۴ بر اساس اطلاعات سامانه هوشمند تردد شمار بر‌خط و دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت‌های راه‌های کشور، در حال حاضر به غیر از محور‌های مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محور‌های مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

این مرکز از محدودیت ترافیکی پایان هفته در محور‌های هراز و کندوان و انسداد ۱۷ مسیر مواصلاتی خبر داد که بر اساس آن، در محور هراز تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و ساعت ۸ تا ۲۴ دو روز آینده ممنوع است.

همچنین مجموع تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲ هزارو ۲۴۷ دستگاه ترددشمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۱.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در همین مدت، سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۷.۲ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت‌های سه تا چهار بوده است.

‌پرترددترین جاده‌های کشور

آزاد راه قزوین- کرج، کرج - تهران، کرج- قزوین و تهران- کرج به ترتیب پرترددترین جاده کشور گزارش شده اند.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی برخی محور‌ها

در حال حاضر تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت- قزوین (رفت و برگشت) و بارش پراکنده باران در محور فیروزکوه محدوده شیرگاه گزارش شده است.

البته بارش پراکنده باران در برخی محور‌های استان‌های مازندران و گلستان گزارش شده است.

محدودیت ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال کشور تا روز شنبه

‌تردد موتور‌سیکلت از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۸ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است، تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

‌در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ اردیبهشت، از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ اردیبهشت، از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ روز جمعه، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور کندوان؛ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از مسیر کرج به چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

در محور هراز تردد تریلر‌ها همچنان ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز (چهارشنبه) و نیز از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌

براساس این گزارش، مسیر فرعی شمشک -دیزین، در استان‌های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

جاده رامیان- اولنگ- شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، مسیر بندر ترکمن- سه راهی یساقی و جاده گمیشان- خواجه نفس در استان گلستان و مسیر وازک- بلده در استان مازندران به علت نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود است.

همچنین جاده شوشتر- چغازنبیل، اهواز- آبادان، کمربندی بستان و مسیر بستان- چذابه و جاده قدیم بستان- چذابه و بستان‌- سوسنگرد در استان خوزستان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

جاده سی‌سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویر‌احمد، جاده گنجنامه- تویسرکان، در استان همدان، سروآباد- پاوه، در استان کردستان، جاده قدیم خرم آباد- پل دختر و پلدختر- کوهدشت در استان لرستان و جاده اهرم - فراشبند در استان بوشهر نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است.

‌همچنین جاده‌های دره شهر - پلدختر در استان ایلام، شهداد- اندوهجرد و شهداد- نهبندان، در استان کرمان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

هموطنان می‌توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه‌های کشور، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند یا با شماره تلفن‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس برقرار کنند.
منبع: تابناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان