تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

حقوق نفوذی‌ها به ریال و هزینه خانواده آنها دلار است/ اطلاعات غلط به مسئولان می‌دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نفوذی‌ها بدترین شرایط را در کشور دارند زیرا حقوق شان به ریال است اما باید برای خانواده‌هایشان که در خارج از کشور هستند پول به دلار ارسال کنند.

حقوق نفوذی‌ها به ریال و هزینه خانواده آنها دلار است/ اطلاعات غلط به مسئولان می‌دهند

رویداد۲۴ ابوالفضل حسن بیگی، با بیان اینکه زن و فرزندان برخی مسئولان در غرب زندگی می‌کنند و به همین جهت این افراد امروز مجبور هستند دلار ۱۲ هزار تومانی برای فرزندان خود بفرستند، گفت: امروز نفوذی‌ها بدترین شرایط را در کشور دارند زیرا خودشان حقوق شأن به ریال است و از جمهوری اسلامی حقوق می‌گیرند اما خانواده‌هایشان در خارج از کشور هستند و باید برای آنها به دلار پول بفرستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این افراد تلاش می‌کنند دل مسئولان را خالی کنند و تحت عنوان کارشناس و نظر کارشناسی، اطلاعات غلط به خورد مسئولان دهند.

حسن بیگی تأکید کرد: طی سال‌های اخیر تجربه کرده‌ایم که آبشخور بسیاری از نظرات کارشناسی، آن طرف مرزها است. آن‌ها برای مصلحت مردم کاری نمی‌کنند و دلسوز جمهوری اسلامی نیستند، فقط دلشان می‌خواهد درآمد و رانتی داشته باشند تا دلار ارزان بخرند و برای خانواده‌هایشان که در کانادا، آمریکا و استرالیا زندگی می‌کنند بفرستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران بالغ بر ۸ میلیارد دلار در سال به این افراد کمک می‌کنند تا فرزندان و خانواده‌هایشان در غرب به راحتی زندگی کنند، اظهار داشت: این افراد حقوقشان را از جمهوری اسلامی می‌گیرند اما خانواده‌هایشان و خودشان بندگی آمریکایی‌ها را می‌کنند. این افراد در حال حاضر فعال شدند و تلاش دارند تا دل مردم را خالی کنند.

نماینده مردم دامغان با بیان اینکه ملت ایران ملتی قوی هستند و آمریکا را شکست خواهند داد، افزود: بعد از پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه و عراق ملت‌های منطقه به ایران نزدیک شدند و پیروزی بر تروریست‌ها را مدیون ملت ایران و رهبران ایران می‌دانند.

حسن بیگی تصریح کرد: آمریکایی‌ها توان مقابله با ایران را ندارند و در همه دنیا درگیر بوده و رو به افول و نابودی هستند، اقدامات و تصمیمات اخیر آمریکا شبیه حرکاتی است که گورباچف در آخر عمر شوروی انجام می‌داد.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان