تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
غلامرضا محمدی:

فردا واقعیت‌ها را به مردم خواهم گفت

سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد می‌گوید: صادقانه با مردم کشورم حرف خواهم زد.

فردا واقعیت‌ها را به مردم خواهم گفت

رویداد۲۴ غلام‌رضا محمدی، اظهار کرد: حدود هفت ماه است که بنده و آقای بنا در خدمت تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی هستیم، آن روزها احساس می‌شد که باید کنار کشتی باشیم و با تمام وجود پای کار آمدیم. فکر می‌کنم کشتی از لحاظ فنی به ثبات رسیده، هرچند زمان را از دست داده‌ایم. کادر فنی به زمان چهار ساله برای برنامه‌ریزی جهت حضور پرقدرت در المپیک نیاز دارد و ما حدود یک سال فرصت داریم، آیا این زمان کافی است؟!

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: با این وجود با تمام تلاش و عشق آمدیم و در حال کار هستیم اما متأسفانه مدیریت کشتی بلاتکلیف است. اگر فدراسیون ثبات داشته باشد، می‌توانیم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و این بلاتکلیفی اصلاً به نفع کشتی نیست.

محمدی با اشاره به اینکه کنفرانس مطبوعاتی امروزش لغو و به فردا موکول شده، تصریح کرد: می‌خواهم صادقانه با مردم کشورم حرف بزنم. مردم نگران هستند و ما هم نگرانیم، چون کشتی پیشانی ورزش کشور ماست و هر زمان ورزش اول ما در المپیک و بازی‌های آسیایی موفق بوده کاروان ایران هم موفق بوده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه باید واقعیت‌ها را به مردم بگوییم، اضافه کرد: چرا باید این اتفاقات در کشتی رخ دهد؟ چرا قبل از المپیک لندن آن مسائل ایجاد شد و مواردی از این دست.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان