تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸

خرسندی رهبر انقلاب از اقدام وزارت صمت در اعلام فهرست نیاز‌های صنعت

رهبرانقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت در اعلام فهرست مشکلات و نیاز‌های این بخش خاطرنشان کردند: اکنون نوبت وزارت علوم و دانشگاه‌ها است که برای حل این مسائل وارد میدان شوند.
 رویداد۲۴ رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت در اعلام فهرست مشکلات و نیاز‌های این بخش خاطرنشان کردند: اکنون نوبت وزارت علوم و دانشگاه‌ها است که برای حل این مسائل وارد میدان شوند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای عصر چهارشنبه در دیداری ۳ ساعته با هزاران نفر از استادان و اعضای هیأت‌های علمی دانشگاهها، با بیان این مطلب، افزودند: جست‌وجوی راه‌های علمی برای «شکستن تحریمها» و «تحقق رونق تولید» از مسائلی است که استادان دانشگاه‌ها باید با اراده محکم به آن‌ها ورود کنند.

ایشان با اشاره به بیماری‌های مزمن اقتصادی از جمله «بهره‌وری پایین»، «اسراف بسیار خسارت‌بار در مصرف انرژی»، «نفتی بودن و دولتی بودن اقتصاد»، «مشکلات نظام مالیاتی» و «ساختار بودجه» اضافه کردند: دانشگاه‌ها در پرتو علم نافع و ایجاد سازوکار مناسب به تأمل در راه‌حل‌های این‌گونه مشکلات بپردازند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت در اعلام فهرست مشکلات و نیاز‌های این بخش خاطرنشان کردند: اکنون نوبت وزارت علوم و دانشگاه‌ها است که برای حل این مسائل وارد میدان شوند.

گفتنی است؛ در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، دیدار جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد و ۱۰ نفر از اساتید و اعضای هیأت‌های علمی حدود دو ساعت به بیان مطالب و دغدغه‌های خود پرداختند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان