تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
داورزنی:

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید پاسخگو باشند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید پاسخگوی اتفاقات بازی پرسپولیس با داماش باشند.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید پاسخگو باشند

رویداد۲۴ محمدرضا داورزنی درباره اتفاقات رخ داده در فینال جام حذفی فوتبال گفت: باید از ملت بزرگوار و علاقه مندان به فوتبال عذرخواهی کنیم. طبیعی است بلافاصله بعد از اتفاقی که رخ داد فردا به همراه چند نفر از مسئولان از جمله کمیته اخلاق و کمیته انضباطی و مدیر کل حراست وزارت ورزش عازم اهواز هستیم. آنجا جلساتی خواهیم داشت.

وی افزود: عوامل مؤثر در اتفاقات بازی فینال را بررسی می‌کنیم. این اتفاق، اتفاق خوبی نیست. برگزاری جام حذفی می‌توانست بهتری و منظم تر برای ورود تماشاگران صورت بگیرد.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: حق مسلم تماشاگران داماش بود که به ورزشگاه بیایند. این از قبل پیش بینی شده بود ولی ازدحام جمعیت منجر به اتفاقاتی شد. فردا صبح اول وقت خدمت دوستان در اهواز می رسیم و گزارشش را اعلام می‌کنیم.

داورزنی درباره اتفاقات بازی پرسپولیس با سپاهان یادآور شد: مسئولیت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و باید پاسخگوی مردم باشند. در اصفهان بعد از بازی و خارج از استادیوم اتفاقاتی رخ داد که زیبنده کشورمان نیست. آنجا فقط بحث ورزش نبود. اگر قرار است ورزش ترویج بد اخلاقی باشد، برگزار نشود بهتر است. نباید شیرینی یک بازی ارزشمند به بداخلاقی تبدیل شود. دوستان باید از قبل پیش بینی می‌کردند چه مسئولان سازمان لیگ، چه مسئولان فدراسیون فوتبال و چه دوستان در نیروی انتظامی و هیأت فوتبال استان خوزستان و اصفهان.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان