تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار می‌‌شود؛

رقابت ورزشکاران ۲۴ رشته در بازی‌های ورزشی کارگران جهان

ششمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری در حالی تیر ماه امسال در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار می‌شود که ورزشکاران در ۲۴ رشته ورزشی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
رقابت ورزشکاران ۲۴ رشته در بازی‌های ورزشی کارگران جهان
رویداد۲۴ کمتر از یک ماه دیگر رقابت‌های ورزشی کارگران جهان در تورتوسای اسپانیا و هفت شهر کوچک اطراف آن آغاز می‌شود.

بیشتر مسابقات شامل رقابت‌های رشته‌های فوتبال، بسکتبال، شنا، شطرنج، کشتی، جودو، تنیس، مینی گلف، بولیز (پتانک) و پینگ پنگ به میزبانی شهر تورتوسا خواهد بود.
روکوئتز، شهر کوچک نزدیک تورتوسا نیز میزبان مسابقات والیبال و فست بال و شهر آمپولا نیز که در نواحی تورتوسا واقع شده میزبان ژیمناستیک نمایشی است و ضمن اینکه رقابت‌های اسکیت در شهر آلدآ خواهد بود و بالاخره مسابقات کاراته که ایران نیز در آن حضور دارد به میزبانی شهر دلتبره در نزدیکی تورتوسا برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در شهر آمپوستا پیکار‌های جذاب و پر مدال دو و میدانی که امید کسب مدال‌های زیادی برای دوندگان ایران وجود دارد، برگزار می‌شود. همچنین در شهر ساحلی راپیتا، رقابت‌های والیبال ساحلی و کشتی ساحلی نیز با حضور تیم‌های ملی کارگران ایران انجام می‌شود.
 
رقابت ورزشکاران ۲۴ رشته در بازی‌های ورزشی کارگران جهان
پیش بینی می‌شود حدود سه هزار ورزشکار در ۲۴ رشته ورزشی در ششمین دوره رقابت‌های جهانی کارگران حضور یابند.

ششمین دوره مسابقات ورزشی کارگران جهان از ۱۱ تا ۱۶ تیر ماه در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار می‌شود که کاروان ایران با ۱۳۹ ورزشکار (۶۸ ورزشکار مرد و ۱۹ زن) در ۹ رشته و در قالب ۱۶ تیم اعزام خواهند شد. در این کاروان ۱۱ تیم از مردان و پنج تیم از زنان وجود دارد که تیم جودوی زنان و شنای مردان برای نخستین مرتبه به این مسابقات اعزام خواهند شد.

تیم زنان در رشته‌های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانک و مردان نیز در رشته‌های دوومیدانی، جودو، تنیس وی میز، پتانک در دو تیم، کاراته، والیبال ساحلی در دو تیم، کشتی ساحلی و فرنگی و شنا حضور دارند.

ایران پیش از این و در ۵ دوره گذشته در سال‌های ۲۰۱۵ در لیلیانو ایتالیا و ۲۰۱۷ در ریگا لتونی در این مسابقات حضور پیدا کرد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان